FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Levante - Marllorca

• 01
    WoodmanWoody
    den 7 januari 2012 12:54

Spillet går på at Levante vinder over Marllorca 1-0 eller 2-0 her på lørdag hvilket jeg ser finde muligheder i.

Argumenter:

1) Levante har overasket alt og alle med deres sæson start og en sejr over selveste Real Madrid. De ligger i øjeblikket nr 4 kun 4 point efter Valencia og en af grundene til at de ligger så flot er deres utrolige præstationer på hjemmebanen, her har man nemlig vundet 6/7 mulige kampe. Forsvaret har os fungeret helt udemærket hos Levante hvor man har holdt 7 Cleen Sheats i de første 16kampe, men her er der også på hjemmebane man har gjort det bedst hvor man kun har lukkede 5mål ind og holdt 4 Cleen sheats.

2) Marllorca har ikke haft nogle god sæson og ligger og roder på en 14 plads kun 3 point til nedrykningspladserne. Mål har de ikke scoret mange af og med et snit på kun 0,9 mål pr kamp så må man konstantere at den offensive del ikke er helt god nok.

Konklusion: Det kan godt være Marllorca har været et bedre hold end Levante engang, men i denne sæson er der simpelthen forskel på niveauet mellem de to hold. Jeg tror primært Marllorca vil prøve at holde en god defensiv også håbe på en kontrascoring. Jeg synes meget det ligner noget i stil med 1-0, 2-0 Eller 1-1, 2-1 hvis Marllorca alligevel skulle få sat en enkelt en ind. Rigtig flot odds fra 365's side af.

Held og lykke til dem der følger! :)

• Svara
    • 02
      dkjoe86
      den 7 januari 2012 12:54

har du en ide om hvorfor odds stiger på levante?

var på 1.90 igår er på 2.20 nu hos bet365

• Svara
    • 03
      WoodmanWoody
      den 7 januari 2012 13:02

Der er ikke noget nyt omkring skader eller lign jeg har kunne læse mig frem til så ved det faktisk ikke.

Marllorca har godt nok været klart bedst de sidste par år indbyrdes og generelt var 1,9 lige lavt nok sat så tror det fordi Marllorca er blevet spillet.

WW.

• Svara
    • 04
      dkjoe86
      den 7 januari 2012 13:06

man er uden 4 stamspillere, har ikke holdt mig opdateret så ved ikke om det er en ny eller gammel nyhed? tror du det måske er årsagen?

• Svara
      • 05
        WoodmanWoody
        den 7 januari 2012 13:28

Juanlu, Valdo, Nano og Venta skulle alle sammen være ude med skade, at Juanlu og Valdo er ude er ikke godt for spillet, men synes stadig spillet holder ok værdi til at kunne blive spillet.

Kan se den er i 4,33 og dermed ikke den samme værdi at finde, synes dog stadig den kan prøves til en enkelt unit :)

WW.

• Svara