FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Leandinhos odds er tilbage på SpilXperten

• 01
    Spilxperten
    den 22 augusti 2011 09:56

Fodbold odds på www.spilxperten.comEfter års fravær er Leandinho tilbage på SpilXperten.com med sin store viden om fodbold. Således kan du igen nyde godt af fodboldekspertens spilforslag fra nær og fjern, så du skal ikke blive overrasket, hvis der både er guldkorn fra russisk 1. division og den bedste række i Japan i samme omgang.

Der er efterhånden nogle år siden, at Leandinho sidst har været aktiv på SpilXperten, men nu er det altså blevet tid til en genforening. Derfor byder vi Leandinho varmt velkommen og ser frem til en god portion stærke spilforslag, som brugerne forhåbentlig kan vinde en portion penge på.

En af de største fordele ved at følge Leandinhos spilforslag er, at det næsten altid er på store markeder. Fodbold er naturligvis det, der omsættes allermest for på betting, og selvom spillene ikke altid lige kommer fra Premier League og Serie A, så har brugerne rigtig god mulighed for at få høje odds på Leandinhos spilforslag.

I samme omgang vil vi også gøre opmærksom på, at cykeleksperten madsmk er vendt tilbage til SpilXperten, hvilket må siges at være særdeles belejligt i forbindelse med Vuelta a Espana og VM i cykling lige rundt om hjørnet.

• Svara
  • 02
    Grunk
    den 22 augusti 2011 09:56

Er ikke helt med på, hvorfor vi skal være glade for at få denne "Leandinho" retur? Stats´ne taler vel for sig selv? 300 bets og en tbp på ca. 97...

"Derfor byder vi Leandinho varmt velkommen og ser frem til en god portion stærke spilforslag, som brugerne forhåbentlig kan vinde en portion penge på."

Optimismen længe leve :)

• Svara
  • 03
    gardner
    den 22 augusti 2011 12:28

Grunk +1

• Svara
  • 04
    Sutsko
    den 22 augusti 2011 14:28

Hej Grunk,

Dejligt at se du er aktiv igen her på SpilXperten.

Leandinho har igennem de seneste år leveret flotte analyser og resultater på blandt andet sporten.dk. Han har været ansat i branchen og har desuden leveret flotte analyser og spil under signaturen "Leandinho Guf" her på siden. Derfor har vi valgt at tage ham tilbage i ekspertpanelet. Da alt skal være så reelt og gennemsigtigt som muligt bliver det selvfølgelig den "gamle" profil.

Vi håber det bliver en succes og mange får glæde af Leandinhos fine tips og analyser.

Mvh.

Sutsko

• Svara
  • 05
    Grunk
    den 22 augusti 2011 14:42

Jamen det håber jeg da selvfølgelig også. Jeg undrede mig blot - tak for svar.

• Svara
  • 06
    JJpunter
    den 22 augusti 2011 15:10

Sporten.dk er i samarbejde med en vis hr. Dam som klart er manden der i gennem de sidste par år har postet flest spil derinde hvis man skal kunne tro på signaturen øverst artiklen......... Benjamin Leander ved uden tvivl en del om sport og har en masse viden........ Men lige siden hans tid på bold.dk forummet og sidenhen under Tage Lægaards vinger på Harmony-Lobell har jeg altid været imponeret over viden og research, mens han altid i min bog mangler noget helt fundamentalt på andre parametre for at kunne klare sig som en dygtig gambler.......

Lad os håbe det sker denne gang........

• Svara
  • 07
    KingFed
    den 22 augusti 2011 18:28

Man kunne dissekere Leandinhos stats fra Dams og andres på Sporten.dk - så kan vi vel se om der er kommet forbedringer - det kan han vel selv sørge for. Og mon ikke det er tilfældet, da det jo er gået udmærket de seneste år.

Grundlæggende mener jeg ikke, at man nødvendigvis kan dømme folk efter 300 pics og bruge bundlinjen som det endegyldige sandhedsvidne - for det er det ikke nødvendigvis. Analysens sammensætning og kvalitet er et vigtigt parameter hos mig, og den mener jeg Leandinho besidder – det kunne andre i panelet oveni købet lære lidt af - betting er et evigt sejt træk...

• Svara
  • 08
    Leandinho
    den 22 augusti 2011 20:58

Det er da kun hyggeligt, at min retur skaber en smule debat.

Forklaringen er såmænd ganske simpel - jeg gik fra en tb på omkring 110 efter 120 spil til at gå til de føromtalte 97 på i omegnen af 300 efter en periode med en forfærdelig portion varians og derudover et par rigtig dumme bettingmæssige beslutninger.

Heldigvis har jeg ikke lige så mange leverpletter og alderdomstegn som fx. Grunk, så jeg satser på, at jeg, trods min unge alder, har fået taget has på de værste børnesygdomme og er i stand til at levere et fornuftigt plus.

Go' kamp.

/Leandinho.

• Svara