FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Lazio - AC Milan

• 01
    Original
    den 1 februari 2012 20:28

Kort analyse, er i tidspres. Mine vigtigste pointer vil komme med:

1) Klose er ikke med, og derfor er Rocchi eneste angriber i truppen.

2) Milan har et godt tag på Lazio, de har ikke vundet over Milan i de seneste 14 år.

3) Milan er det bedste udehold i denne sæson i Serie A.

4) Ligesom jeg nævnte med Liverpool igår, så har Lazio også spillet mange kamp på det seneste. 4 kampe på ti kampe.

5) Lazios skadesliste er rimelig lang, og her til aften er det bekræftet, at Klose ikke vil være med.

Faremomentet ved dette spil er, at Milans skadesliste også er lang. De er dog stadig bedre spillere end Lazios imo.

• Svara
  • 02
    Titanium
    den 1 februari 2012 20:28

Du skriver at de ikke har tabt i 14 år, men man kan jo også se på det med andre briller. De har spillet de sidste 4 Serie A kampe uafgjort hvor Milan har været på hjemmebane i 3 af dem, så Lazio har altså også et udemærket tag på Milan :)

• Svara
  • 03
    Original
    den 1 februari 2012 20:37

Det har de da ikke? Lazio har ikke vundet i deres seneste 8 kampe (13 hvis du ikke tæller en pokalkamp med) mod Milan?

Kan ikke se hvor Lazio skulle havde tag på Lazio?

• Svara
  • 04
    Original
    den 1 februari 2012 20:40

tag på milan *

• Svara
  • 05
    Titanium
    den 1 februari 2012 20:59

Fordi Milan ikke har vundet deres seneste 4 indbyrdes opgør i Serie A hvor de 3 af gangene har været på hjemmebane...

• Svara
  • 06
    Original
    den 1 februari 2012 21:08

Ja det er jeg udemærket klar over, men du kan da ikke fortælle mig, at Lazio har et godt tag på Milan uden en sejr i 13 kampe?

• Svara
  • 07
    Titanium
    den 1 februari 2012 21:21

Nej jeg skrev også udemærket, ikke godt :) Men jeg synes heller ikke, at man kan sige at Milan har haft styr på Lazio når det er mere end 2 år siden, at de har vundet mod dem i Serie A.

• Svara