FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

LK venskabskamp

• 01
    rasmuseklund
    den 8 januari 2012 12:08

Jeg synes linjen ligger et par mål for højt her.

Jeg er overbevist om at Ulrik wilbek har talt med store bogstaver ovenpå den elendige forsvarsindsats man var vidne til igår mod polen, hvorfor jeg forventer DK være langt mere fokuseret på denne del af spillet i dagens kamp. Dertil kan de danske målmænd heller ik være så ringe 2 kampe i træk selvom landin fik lidt bedre fat det sidste kvarter.

Dk har i dag mads christiansen med, hvis hovedaktiv er i forsvaret mens hans færdigheder ikke er prangende i angrebet, godt for spillet. Samtidig vil lasse bossen få spilletid og det må forventes at være på bekostning af rasmus lauge, hvor bossens timing endnu ikke er på samme niveau angrebsmæsigt sammenlignet med igår mod polen. Mindre godt flow i spillet.

Overordnet ser jeg dk's offensiv lidt svagere og forsvaret lidt stærkere sammenliget med i går mod polen.

Island er et hold der altid kæmper til det sidste og som normalt dækker rigtig fint op. Angrebsmæssigt er man uden olaufur, hvilket er lille svækkelse, men man har en fin er´stantning i petterson. Petterson spiller derfor meget og er i min bog en af verdens bedste forsvarsspillere på højre 2'er og kommer til at stå overfor mikkel hansen. forsvarsmæssigt bør Island være mindst på samme niveau som polen mens anbrebet ikke overgår polen.

jeg fisker nemt ca. 60 % op for et under spil her

• Svara
    • 02
      rasmuseklund

arrrrh shit. Der er tale om Danmark-Polen her. Det gik vist lidt for stærkt her.

• Svara
    • 03
      rasmuseklund

arrrrh shit. Der er tale om Danmark-Polen her. Det gik vist lidt for stærkt her.

• Svara
      • 04
        Leicester
        den 8 januari 2012 12:14

Skyder nu på det er

Danmark-Island

• Svara
      • 05
        rasmuseklund
        den 8 januari 2012 14:28

ja naturligvis. Det kører rigtig for mig eller...

• Svara