FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

L´Hospitalet - FC Barcelona

• 01
    Grunk
    den 9 november 2011 00:37

L´Hospitalet ligger pt på en 2. plads i Segunda B (3. bedste række) - gruppe 3. De har hjemme i den sydvestlige del af Barcelona, så der er i høj grad dømt lokalopgør. Og mon ikke det lille hold har glædet sig enormt til denne kamp og vil være max tændte imodsætning til mægtige FC Barcelona?
    Det lille Barcelona-hold har vundet deres seneste 7 kampe og er ubesejret på hjemmebane.
    Holdets gennemsnitsalder er i slut 20´erne, så det er ikke et urutineret hold. Denne kamp er gigantisk for L´Hospitalet og deres lille intime stadion med plads til godt 6000 vil være fyldt til bristetpunktet. Der blev i øvrigt spillet på banen i søndags og efter sigende skulle den langt fra være i optimal stand, hvilket bør være til fordel for hjemmeholdet.

I L´Hospitalets hjemmekampe i denne sæson er der et snit på 1,83 mål pr. kamp. Overall set denne sæson er det 2 mål pr. kamp.

FC Barcelonas 18-mandstrup til kampen: Valdés, Pinto, Puyol, Piqué, Fontàs, Maxwell, Abidal, Xavi, Iniesta, Keita, Busquets, Cesc, Villa, Deulofeu, Rafinha, J. Dos Santos, Tello og Sergi Roberto. 8 ud af de 18 spillere har fået dispensation af fodboldforbundet så de kan være med til denne kamp, for ellers ville Barca ikke kunne stille hold, da reglerne siger der max må være 4 B-holdsspillere på banen ad gangen. Det drejer sig om de 8 spanske A-landsholdsspillere, som drager direkte til landsholdssamling efter kampen. Jeg forestiller mig at et minimum af dem vil være på banen samtidig. hvilket vil sige 2 og de vil næppe overanstrenge sig. Værd at notere sig er, at der spilles 2 kampe - der er returopgør på Camp Nou d.21/12.

I sidste sæson mødte Barca Ceuta i 16-delsfinalerne. De lå lidt under midten i Segunda B og første opgør hos Ceuta endte 2-0 til FCB.

I sæson 2009/2010 mødte Barca igen et relativt svagt Segunda B-hold i skikkelse af Cultural Leonesa, også her blev første opgør 2-0 til FCB.

I sæson 2008/2009 var første kamp i Copa del Rey igen et Segunda B-hold. Igen med første kamp på udebane, dengang blev det til en 1-0-sejr til Barca over Benidorm.

• Svara
  • 02
    Grunk
    den 9 november 2011 00:37

Hov - det her tip skal lige rykkes 24 timer tillbage i tiden. Beklager fejlen!

• Svara
  • 03
    rumlesen
    den 10 november 2011 10:44

Halløj
    Tillykke med resultatet. Jeg vil alligevel stille spørgsmål ved din analyse, da jeg synes den er vildledende. Jeg vil lige sige at jeg aldrig selv spiller blindt på tips fra disse utallige sider, men jeg søger inspiration.
    Jeg hæfter mig ved " det lille stadion vil være fyldt til bristepunketet". Hvor har du den oplysning fra? Det var vel halvfuldt i bedste fald.

Banen skulle ikke være i optimal stand? Jeg er ikke stads gartner. Men jeg kan godt kende forskel på en græs og kunstgræs bane?

Jeg synes det er tankevækkende at såkaldte eksperter former deres analyser så det lige passer ind i deres tanke om kampen.

De argumenter du kommer med er rent gætværk og havde ikke hold i virkeligheden.

Mvh

Frank

• Svara
  • 04
    Grunk
    den 10 november 2011 14:20

Det kom vist bag på de fleste at stadion ikke var fyldt, men det var heller ikke ligefrem et tungtvejende argument at det lille stadion skulle være fyldt.

Jeg havde modtaget forkerte oplysninger omkring banen det beklager jeg og den kilde er nu afskrevet for good!

Jeg synes dog jeg kommer med andre argumenter end ovenstående.

• Svara