FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Kryvbas - Shakhtar

• 01
    Leandinho
    den 11 december 2011 06:36

Kryvbas har overrasket pænt rigtig fint med flere point denne halvsæson, end man fik hele sidste sæson tilsammen.

En af styrkerne har været, at man har holdt sig fri af skader og karantæner og derfor har kunnet mønstre samme hold i mange kampe, men den trend brydes nu efter den seneste 2-1 sejr over Chornomorets, som var dyrt købt.

Tre mand ryger i straffeboksen grundet karantæne - topscorer Sergei Samodin, den defensive midtbanemand Jaba Kankava samt anfører Vitali Lisitsky.

Grimme afbud hos Kryvbas, som i forvejen har mere end svært ved at score mål. Man er mindst scorende af de otte øverste hold og får ikke lettere ved at gøre det mod et uhyggeligt Shakhtar-hold.

Shakhtar har slået både Arsenal Kiev og Karpaty med 5-0 de sidste to spillerunder og kvalificerede sig også til CL-slutspillet med sejr i midtugen. Har ikke lukket mål ind i ligaen fire kampe i træk og vil med al sandsynlighed klemme ballerne sammen og fuldføre den sidste opgave inden tre måneders vinterhi venter.

Indbyrdes opgør de sidste tre sæsoner:

07/08/11 PRL Shakhtar Donetsk 2 - 0 Kryvbas
    06/11/10 PRL Kryvbas 0 - 2 Shakhtar Donetsk
    10/07/10 PRL Shakhtar Donetsk 2 - 0 Kryvbas
    06/12/09 PRL Kryvbas 0 - 2 Shakhtar Donetsk

Kryvbas samtidig udelukkende med 0-1 og 0-2 nederlag denne sæson, mens Shakhtar har fem af 15 sejre i ligaen på 2-0.

Finder fin værdi i en cruise-control kamp fra Shakhtars side, hvor man triller en stille og rolig 2-0 sejr hjem. Naturligvis også risiko for, at Kryvbas falder sammen, men der er sikkert blevet festet en lille smule efter CL-avancementet i midtugen, så jeg synes 0-2 skal smage afsindigt godt her.

• Svara
    • 02
      conelly
      den 11 december 2011 06:36

Du pynter dig med lånte fjer og denne analyse er jo gennemsyret af fejl. Du følger vist ikke med i CHL siden du konkludere, at Shaktar er gået videre. De endte sidste i deres pulje og kommer end ikke i EL. Der burde være bedre kontrol herinde af diverse analyser, når det er muligt at lave en analyse, hvor man skriver, at Shaktar har været ude at feste efter avancement. En så alvorlig fejl burde give anledning til at tjekke dine andre analyser eller ihvertfald komme med en kilde henvisning til dine oplysninger, så andre har mulighed for at tjekke dem.

• Svara
      • 03
        Sutsko
        den 11 december 2011 11:39

Hej conelly,

Og velkommen til SpilXperten. Ret mig, hvis jeg tager fejl er det ikke dit første indlæg?

Vi vil meget gerne have en bedre tone i forum. Det er et indlæg som ovenstående bestemt ikke med til.

Leandinho har lavet en fejl. Han skriver Champions League-avancement, han har ret sikkert ment Champions League-sejr, da Shaktor som du sikkert ved vandt i midtugen.

Du skriver blandt andet "Du pynter dig med lånte fjer.." - hvad mener du egentlig med det? Du skriver desuden "denne analyse er gennemsyret af fejl" kan du finde andre end forskrivelsen omkring avancement/sejr?

Mvh.

Sutsko

• Svara
      • 04
        Tippo
        den 11 december 2011 13:00

Ingen tvivl om at Conellys indlæg er unødigt hårdt.

Analysen er jo sådan set fin og det er fedt med bold fra et af de steder man normalt ikke hører meget.

Men det er et ikke for heldigt, at Leandinho ikke kun en, men to gange nævner avancement i CL. Og endda spekulerer i CL-fest. Det hører sig ikke hjemme i en seriøs analyse.

Ikke desto mindre et spil jeg følger, fordi resten af analysen er supergod. Følger dog på U 2,5 mål til odds 2,00 på Bet365.

• Svara
      • 05
        Leandinho
        den 11 december 2011 13:16

Conelly:

http://www.tinyurl.com/7f7zr42

Generelt:

Selvfølgelig en pinlig bøf, at Shakhtar blev forvekslet med Zenit. Det ændrer dog ikke på, at argumenterne for denne sag primært er:

1) Kryvbas' fravær
        2) Historikken bag opgørene
        3) Idé om kampforløb og tilhørende cruise-control

Når conelly til gengæld virker som en mand med så meget tid, at man vil stå op 06:36 en højhellig søndag, for at fyre svadaer af, så synes jeg da helt og holdent, at han skal lave en rigsrevision af samtlige af mine analyser herinde for at se, om al information nu også er rigtig.

• Svara
    • 06
      conelly
      den 11 december 2011 13:33

Det er jo nemt at lave grin med andre, men det siger noget om din seriøsitet, hvis dit eneste svar at en latterliggørelse af mit indlæg. Det er total underordnet, hvornår mit indlæg er postet. Det er vel indholdet, der er afgørende, men det er det vist ikke for dig, når du laver samme fejl to gange. Det er jo at gøre grin med de folk, der følger dine spil, når du ikke en gang gider at læse dem igennem for fejl

• Svara