FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Kohlschreiber - Del Potro

• 01
    wausa
    den 21 januari 2012 18:35

Spillet går på at Del Potro vvinder 1. sæt med stillingen 7-6.

Det er et flot odds der er på stillingen, men det er meget svært at forudsige dette, da det kræver et langt sæt, hvor mange ting kan spille ind.

De to spillere har i deres 4 indbyrdes opgør spillet 4 tiebreaks. 3 af disse har Del Potro vundet.

Skulle sættet ende i tiebreaks kunne det meget vel ske igen. Del Potro er altså den bedre spiller i dette opgør og bør vinde kampen, men bestemt også et eventuelt tiebreak. Han er bedre i egen serv. Returneringen er i mine øjne meget lige.

Kampen ligger meget til Potro, men de spiller tætte opgør indbyrdes. Kohlschreibers spillestil ligger godt til Potros - altså er et godt modsvar.

Det var det vigtigste ting til mit spil på dette lille marked.
    Det er for mig tung argumentation, at de indbyrdes spiller tætte opgør.

Skriv endelig hvis i ønsker flere argumenter eller har spørgsmål ang. kampen i ønsker besvaret.

Hvis jeg ser det, skal jeg nok besvare.

• Svara
    • 02
      DitlevVallentin
      den 21 januari 2012 18:35

Tja.... sgu et fornuftigt spil!:-)

• Svara
    • 03
      Bollerup
      den 22 januari 2012 02:31

Lyder som et ganske godt spil, ja. Problemet er bare, at det er umuligt at spille hos Ladbrokes for tiden. Jeg kan hvert fald ikke komme ind på deres com-side, og den danske er endnu ikke op at køre.
      Det er svært at sige noget positivt om den nye liberaliserede spillelov indtil videre. Bookmakerne er simpelthen ikke gearede til det. Og det ser også ud til, at det har tyndet gevaldigt ud i spillene på SpilXperten, fordi sværvægtere som Pinny er bandlyste.

Og hermed dette lille pessimistiske indslag:)

• Svara