FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

King/Shedova - Huber/Raymond

• 01
    wausa
    den 11 september 2011 18:44

US Open finalen i damedouble er her. Kampen er utrolig tæt, men jeg holder King/Shedova som svage favoritter i kampen.

I herrefinalen vinder Djokovic nok og ved kvinderne tror jeg meget på Serena. Disse kampe kommer jeg ikke med analyser på, men nu har i mit bud.

Argumenter for:
    1. King/Shedova har spillet godt og har lige slået Petrova/Kirilenko i en meget flot og velspillet kamp. Huber/Raymond tror jeg ikke kan spille med på det niveau.
    2. Begge par er gode doublepar. Formen er bare bedre ved King/Shedova
    3. King/Shedova vandt sidste år over Huber/Petrova. Psykisk har de et lille overtag fra starten på Huber

Argumenter imod
    1. Raymond/Huber har også spillet en flot turnering
    2. Raymond/Huber har mødt nemmere modstand hidtil
    3. Raymond/Huber har nok lidt flere kræfter tilbage grundet den lettere vej til finalen.

Held og lykke med jeres spil!
    wausa

• Svara
  • 02
    wausa
    den 11 september 2011 18:44

OBS: Kampen spilles i dag klokken 19 - ikke imorgen!!

• Svara