FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Kei Nishikori - Juan Monaco

• 01
    LaLeø
    den 24 augusti 2011 09:38

Der spilles ATP-turnering i Winston Salem i denne uge, på amerikansk hardcourt. I denne andenrunde kamp mødes Kei Nishikori og Juan Monaco.

Kei Nishikori har forbedret sit spil væsentligt gennem det seneste års tid og han er rykket ganske pænt op af ranglisten, hvor han nu ligger nummer 48. Han er gået gennem kvalifikationen i turneringen, hvor han slog Kevin Kim, David Yoo og Carsten Ball - alle i to sæt. I første runde slog han Pablo Andujar i endnu en to-sætter. Han er meget komfortabel på hardcourtunderlaget, da han arbejder langt nede i benene og har god power både i sin serv, og i sine aggresive grundslag. Han har vundet deres eneste indbyrdes opgør.

Juan Monaco er helt klart udpræget grusspiller, og står gerne en del meter bag baglinjen og spiller sit grundslag. Hans benarbejde og hans grundspil er ikke lagt til hardcourt og derfor havde jeg faktisk forventet hans afgang i første runde, hvor han kom videre mod Tobias Kamke med overbevisende cifre. Han er 4-6 på underlaget i år og har generelt spillet en middelmådig sæson, som har bragt ham ind som nummer 36 på ranglisten. Der har været en del skader for Monaco, hvilket har holdt hans niveau nede.

Jeg vurderer klart Nishikori til at være en bedre spiller en Monaco på hardcourt, og derfor holder jeg ham også som væsentlig favorit. 1,85 er flot betalt hos Bwin.

• Svara
  • 02
    LaLeø
    den 24 augusti 2011 09:38

Der er selvfølgelig tale om en trejderunde kamp - da Nishikori slog Gilles Muller i første runde og Andujar i anden.

• Svara