FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Kasimpasa - Denizlispor

• 01
    Burak26
    den 4 februari 2012 23:57

Til de morgenfriske:

Kasimpasa tager imod Denizlispor i den tyrkiske 2. division. De her to hold ligger i to forskellige ender af tabellen. Kasimpasa der spiller om at rykke op, Denizlispor der spiller for overlevelsen.

Kasimpasa er virkelig i flyvende form for tiden. De ligger lige pt. på en 2. plads, der giver en oprykningsbillet. Spillertruppen er virkelig fyldt med kvalitet og jeg er sikker på at man nemt vil kunne konkurrere med den nederste halvdel af den bedste tyrkiske liga. Man har endnu ikke tabt på hjemmebane i denne sæson.

Denizlispor har for en del år siden været med i toppen og den bedste tyrkiske liga og endda spillet i det der engang heller UEFA cuppen hvor man nåede langt. Siden da er det gået ned af bakke og holdet kæmper nu om stunder for overlevelsen i 2. division. Holdet har bare ikke kvalitet nok for at sige det lige ud.

Jeg kan ikke finde noget omkring mangler for Kasimpasa, så derfor tror jeg ikke at de har nogen mangler. Tilgengæld er Caner, Ragip og Ismail karantæneramt hos Denizlispor.

Finder god værdi i odds 1,75 på Kasimpasa, både statistisk set og også hvis man kigger på spillertruppen.

• Svara
  • 02
    Burak26
    den 4 februari 2012 23:57

Skal lige tilføjes at Denizlispor er i store økonomiske problemer og i midtugen blev klubben ramt af beslaglæggelse, i en sag hvor en tidligere fodboldspiller for klubben gennem sin advokat har åbnet en sag mod klubben.
    Dette er noget der virkelig har ødelagt spillernes moral i klubben psykisk.

• Svara