FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Kashiwa - Santos

• 01
    cbll
    den 14 december 2011 10:36

Semifinalen i VM for klubhold. Brasilianske Santos byder japanske Kashiwa Reysol op til dans. Jeg spår en relativt sikker sejr til Sydamerikanerne.

Kashiwa har vundet over både Auckland City og Monterrey - dog i begge kampe uden på nogen måde at spille godt. Mod Monterrey kunne de lige så godt have gået ud. Japanerne spiller meget disciplineret, men mangler evnerne.

En anden historie har Santos. Samba-holdet ventes at kunne stå stærkt, og have stjernene Ganso og Neymar med, samt solide Henrique og Borges.

Naturligvis svært at vurdere kampe som denne - men jeg ser fin værdi i Santos til 1,70. Både Neymar og Ganso har flere gange været rygtet til Europa - dog med en forlængelse ved Santos som resultatet. De vil pynte på selv Barcelona og Real Madrids hold, og bør træde i karakter i en kamp som denne.

• Svara
  • 02
    Oddser
    den 14 december 2011 10:36

Fedt at du satte det her bet herind, ellers havde jeg ikke vidst at santos skulle spille. Har altid ville se Neymar og Ganso i kamp og har chancen for det nu igennem livestream.

Jeg oddsede på Kashiwa i deres seneste kamp mod Monterrey, så lidt som jeg havde at lave den dag så jeg kampen via livestream, jeg ved ikke helt hvad jeg synes om dem. For til tider så det meget godt ud det de lavede på banen, men der manglede hele tiden lige det sidste. De måtte ud i straffespark for at afgøre det.

Jeg har i hvertfald oddset på Santos i denne kamp.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 14 december 2011 10:39

Synes måske din strategi er lidt forkert. Du spiller på en kamp, fordi du kan se den - hellere end spille efter værdi, og så se kampen. Hvis det blot er for underholdningens skyld at du oddser, er det vel nok ok - men du kan nok ikke regne med at tjene penge på den måde. Hvis du kan følge mig? :-).

Mht. kampen, så synes jeg nu nok at Monterrey og Santos er to hold på forskelligt niveau, og at Japanerne i den grad bør komme i problemer her. Dog helt enig i din betragtning - det er fantastisk at se Neymar og Ganso i aktion. De to tryllemagere kan spille de fleste 4-back kæder i Europa tynde med deres hurtige samspil.

• Svara
    • 04
      Tytteboevs
      den 14 december 2011 11:00

Oddset på Santos stiger kraftigt, og ligger pt på 1,83 hos Pinny.

Gl
      T

• Svara
      • 05
        cbll
        den 14 december 2011 11:03

Ramte markedet på et spøjst tidspunkt. Det var i decline - 1,70 på NB var allerhøjeste, med asiaterne på vej ned. Plejer at være en OK value indikator.

Må være mange der har spillet modsat - eller info på Santos der er kommet ud. Har dog ikke kunne finde noget.

• Svara
      • 06
        cbll
        den 14 december 2011 11:04

1,84 @ 188bet på -0.5 asian linjen er højeste. Meget spilbart imo.

• Svara
    • 07
      Oddser
      den 14 december 2011 11:11

Jeg nyder bare at se kampe jeg har oddset på plus at jeg synes det ser rimelig sikkert ud at oddse på Santos (Ved self' der ik noget der er helt sikkert i odds)
      Men jeg oddser nok mest for underholdningens skyld selvom jeg er i overskud hos unibet som er den eneste jeg bruger for tiden. Men vil gerne til at få mere overskud men er ikke helt inde i det endnu med værdier osv. F.eks er jeg ikke sikker på hvad units osv er endnu.

Har lagt en 200kr på Santos (1.62)

• Svara
      • 08
        Oddser
        den 14 december 2011 11:13

BTW. Så fandt jeg lige ud af at kampen vises på Eurosport 2HD også, så det bliver ikke bedre

• Svara
      • 09
        cbll
        den 14 december 2011 11:14

Du kan hurtigt læse et par guides her på siden om hvordan værdibegrebet er, og hvor mange bookmakere(og helt bestemt: hvilke) der er gode at have konto hos.

Men er naturligvis helt op til dig selv. :o)

• Svara
        • 10
          Oddser
          den 14 december 2011 11:22

Jeg vil da helt klart tjekke det ud. Jeg læste guiden om units men forstod det ikke lige første gang måske skal jeg læse det igen.

F.eks har du givet denne 4/10, vil det så sige?
          Betyder det at du mener at kampen er sikker?

• Svara
        • 11
          Oddser
          den 14 december 2011 11:23

F.eks har du givet denne 4/10, hvad vil det så sige?

Lige en hurtig rettelse

• Svara
        • 12
          cbll
          den 14 december 2011 11:29

Inden for betting bruger de fleste det, man kalder en 10-unit skala. Systemet man bruger her på spilxperten går efter det. Jeg angiver et antal units, der, for dig, kan være alt mellem himmel og jord, men altid er indgrænset inden for et område.

F.eks. kan det være;

1 unit = 50 kr
          2 units = 100
          3 = 150
          4 = 200

... Etc. 10 units = 500kr.

Det angiver altså hvor "sikker", som du siger det, man er i spillet.

Normale bettere ligger på 3-4-5 units på standardspil. Det er ganske normalt. Kommer vi højere op, føler man sig mere sikker på kampen, og spiller derfor mere - altså har man højere værdi.

Vil foreslå at du går op i menuen, og hen i "FAQ" (Frequently asked questions) - derinde kan du få svar på alverdens ting inden for denne verden :)

Ellers fyrer du bare løs her - er sikker på folk er flinke til at udpensle ting, hvis du er i tvivl.

• Svara
        • 13
          cbll
          den 14 december 2011 11:36

Santos presser - burde allerede have scoret... Forsvarsfejl hos Japanerne, men ryger uheldigvis på stolpen.

Et livebet på Santos er værd for dem der ikke fik nået det early.

• Svara
        • 14
          cbll
          den 14 december 2011 11:50

Neymaaar :-)

• Svara
        • 15
          Oddser
          den 14 december 2011 11:57

Mange tak for hjælpen.

Sikke en perle fra Neymar.

Resultatet indtil videre 2-0 til Santos.

Måske skulle man live bette på over 4,5 mål.

• Svara
        • 16
          cbll
          den 14 december 2011 12:52

Vanvittigt frispark... Ligner 3-1; den virker sikker nu :-).

• Svara
        • 17
          Oddser
          den 14 december 2011 13:01

Oddsede også lige på at der ville blive scoret flere mål end 3,5 i kampen. Den er så hjemme nu

• Svara