FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

K.D.C. Karabükspor - Samsunspor

• 01
    Burak26
    den 6 februari 2012 14:03

Ville egentlig spille på at begge hold scorer, men da den kun gav 1,72 og ingen af holdene kan bruge 1-1 til noget, går jeg i stedet efter over 2,5 mål til odds 1,90

Begge disse hold er kommet godt i gang i det nye år - Med god grund. Holdene ligger begge under nedrykningsstregen, men i 2011 så det meget værre ud end det gør nu.

Uafgjort kan simpelthen ikke bruges til noget i denne kamp og begge hold vil gå efter de 3 point, så jeg tør derfor ikke røre 1X2 i denne kamp.
    Men tilgengæld finder jeg så god værdi i over 2,5 mål, da begge hold egentligt spiller rimelig offensivt fodbold. Karabük gør det specielt godt på hjemmebane hvor man har vundet de seneste tre kampe i træk med 2-1 og Samsunspors nyhentede angriber Theofanis Gekas skræmmer mange holds defensive fra vid og sans. Det fik Fenerbahce at mærke i sidste uge, da han med et hattrick var grunden til at Samsunspor slog Fenerbahce 3-1.

Til kampen mangler Karabük Deumi, Senol, Mehmet Cakir, Anil og Serkan som alle er skadet. De har dog alle været ude i noget tid, så derfor mener jeg ikke det får en indflydelse.
    Samsunspor mangler Selim og Zenke der er skadet, de har dog også været ude i noget tid nu. Tilgengæld er Murat Ceylan som er fast midtbanespiller karantæneramt i denne kamp.

Alt i alt mener jeg at der er god chance for over 2,5 mål i denne kamp.
    CV: 60%

• Svara
    • 02
      jank1
      den 6 februari 2012 14:03

Flot analyse, pæne argumenter.

Jeg følger :-)

• Svara
    • 03
      Original
      den 6 februari 2012 20:18

Nu må Gekas gerne lige score en kasse :-)

• Svara
    • 04
      Burak26
      den 6 februari 2012 20:59

Gekas fik sgu ikke scoret, men den gik sgu hjem alligevel :) Og det samme med Manisaspor tippet.

• Svara
      • 05
        TearDrop
        den 6 februari 2012 21:04

Afferim.

Godt arbejde.

• Svara