FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Juve Stabia - Crotone

• 01
    Burak26
    den 27 januari 2012 16:52

Juve Stabia rykkede i denne sæson op i Serie B, hvor man indtil videre har klaret det meget godt. Man er mere eller mindre med i kampen om den sidste play-off plads, da top 5 allerede er stukket af fra resten af holdene i ligaen og tror ikke der er så tror chance for at de kan blive indhentet, selvom man mangler knap halvdelen af kampene i ligaen endnu.
    Juve Stabia er som mange andre hold i Serie B et meget hjemmestærkt hold. Man vinder størstedelen af sine kampe og det er fortsat her man skal være overlegne hvis man vil have forhåbninger om en play-off plads, dog har man det med at lukke en del mål ind også.

Crotone har de seneste par år været et stabilt midterhold i Serie B. Denne sæson går det dog knap så godt og man ligger i bunden af ligaen. De seneste fire kampe er tabt og som konsekvens af dette fyrede man træneren. Det eneste positive man nok kan sige om holdet lige pt. er at de får scoret i størstedelen af deres kampe, men desværre for dem lukker de så flere mål ind.

Det der gør at jeg i denne kamp så vil spille begge kampe til at score, er at Juve Stabia mangler sine to centrale forsvarsspillere Morris Mollinari og Gennaro Scognamiglio, der hæmmer dem en del defensivt.

Samtidig er Crotone også hæmmet defensivt, i det man også mangler en vigtig forsvarsspiller Giuseppe Abruzzese. Yderligere mangler man angriber Djuric.

Jeg tør godt give dette spil en CV på 53%, hvilket gør at jeg finder en lille værdi på dette.

• Svara
  • 02
    Burak26
    den 27 januari 2012 16:52

begge hold til at score*

• Svara