FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

John Isner - Feliciano Lopez

• 01
    LaLeø
    den 10 november 2011 15:32

Der spilles ATP-turnering i Paris i denne uge, hvor underlaget er indendørs hardcourt. I denne tredjerunde mødes John Isner og Feliciano Lopez.

John Isner er den store amerikanske servekanon, der har forbedret sit grundspil væsentligt i den igangværende sæson. Han står ikke specielt godt på den meget langsomme indendørs hardcourt og har været presset i sine egne servepartier i både første og anden runde af turneringen. Han slog Wawrinka i en tæt tre-sætter i første runde og gjorde kortere process mod Kunitsyn i anden runde, hvor han vandt med 6-4 6-4. Isner har lidt svært ved at korte sine grundslag ned, fordi spillet ofte er meget kort og ved nettet. Det passer ham rigtig fint, så længe han kan komme over bolden og have den aggresive side.

Feliciano Lopez har spillet en rigtig god turnering i Paris og befinder sig rigtig godt på underlaget. Han bruger sit store overblik, når han kommer frem i banen og spiller ganske seværdig tennis på disse korte bolde. Lopez er solid bag egen serv og bør vinde klart de fleste bolde, når den er i spil. Han har slået Llodra i første runde og Monfils i anden runde, hvilket antyder at han brænder for at skabe et godt resultat ved turneringen og at han er glad for det nye underlag. Han er rangeret som nummer 21 på ranglisten og står med fine chancer for at forbedre denne en smule, hvis han kan holde de gode resultater.

Oddset på Lopez er noget for højt. Isner kan ikke få den ønskede kraft bag sin serv og er ikke glad for alle de korte bolde, som der spilles på underlaget. Lopez tog en stor skalp igår og virker meget motiveret. 1,83 er værdi til 5 units!

• Svara
    • 02
      augustvallentin
      den 10 november 2011 15:32

Er den ikke rimelig usikker at spille på? det er jo fifty-fifty? ;-)

• Svara
      • 03
        Molineux
        den 10 november 2011 15:45

Du har ret. Enten vinder Isner. Eller også gør Lopez. Altså fifty-fifty.....

• Svara
    • 04
      augustvallentin
      den 10 november 2011 16:12

Sjovt :)...
      Men det er jo ikke nogen god idé at smide 5 units efter en kamp til odds 1,83 hvis jeg vurderer chancen til 50% ? En kamp er jo ikk altid fifty-fifty, Roger mod nr. 100 i verdenen er vel heller ikke fifty-fifty :)?
      Fair nok at LaLeø tror på den :), så kommenterer jeg bare at jeg har en anden holdning, hvilket der vel ikke er noget forkert i? ;)

• Svara
      • 05
        Bosse30
        den 10 november 2011 16:15

Har du ikke nogle argumenter augustvallentin?? LaLeø har den jo tydeligvis ikke som 50/50.

• Svara
    • 06
      augustvallentin
      den 10 november 2011 16:55

Begge spillere ligger lige omkring 20-25 i verdenen, begge spillere server godt, og er gode til at komme frem. Isner får måske ikke det maksimale ud af sin serv på underlaget, men at sige han ikke får den ønskede kraft bag sin serv er måske så meget sagt. Isner var nede med højst 5 breakbolde i sin serv mod wawrinka igår? synes det er en pæn sejr over wawrinka.
      Lopez har også spillet fint på det sidste, monfils er dog lige tilbage fra skade, men fin sejr, og også sejren over Llodra. MEN Lopez svinger meget...

Tror det bliver en tæt kamp, med få chancer. tror begge spillere kommer til at serve godt, og rykke ind i banen. Lopez ville jeg mene var en smule mere ustabil en Isner. Men tror den kan gå begge veje, tror jeg ville holde mig helt fra at spille på kampen her :)...

En mulighed kunne være at spille over 11 games i 1. sæt til odds 2.05, finder jeg fin værdi i. men synes ikke rigtigt der er værdi i lopez sejr :), da jeg mener deres chancer er nogenlunde lige gode :)...

• Svara
      • 07
        LaLeø
        den 10 november 2011 19:49

Se det indlæg var væsentligt bedre, augustvallenting ;-)

Det har sådan set ikke noget med at gøre, at de ligger tæt på ranglisten, at de begge server godt og at de begge kommer godt frem til nettet.

Feliciano Lopez kom rigtig godt over baghånden i går og finder sig bedre tilpas på den langsomme indendørs hardcourt. Det er rigtig svært at slå gennem banen i Paris, har de første runde vist. Lopez bevæger sig væsentligt bedre rundt på banen og hvis ikke Isner kan serve bedre, end han har gjort i sine to første kampe, så bliver han straffet.

Isner er ganske vist farlig, hvis han kan holde en høj procent førsteserver, men det han ikke gjort i de to første kampe og det har givet mange muligheder for modstanderne. Senest pressede Kunitsyn ham i en væsentlig del af hans serve partier, og Kunitsyn er ikke ligefrem kendt som nogen taktisk klog spiller.

Oddset er gået lidt op på Lopez, efter at have været faldet ned omkring 1,70 og der ligger umiddelbart ikke nogen egentlig grund til dette - udover at der selvfølgelig er blevet smidt en del penge på Isner, tydeligvis.

Jeg vurdere ikke kampen i nærheden af 50-50, for så ville jeg jo ikke have lagt ud til 5 units på odds 1,83, vel? ;-)

• Svara