FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Jørgen Bachs NFL odds: Cowboys, Saints og Eagles vinder

• 01
    Spilxperten
    den 16 september 2011 18:27

NFL odds på spilxperten.comDen første uge med Jørgen Bachs NFL odds og NFL-premieren blev i sidste weekend afviklet, så nu er vi klar til endnu en weekend med masser af NFL og ikke mindst spilforslag herfra. Ekspert her på siden og NFL-researcher hos TV 2 Sport, Jørgen Bach, er derfor naturligvis klar med endnu en håndfuld gode NFL odds.

Den første uge af sæsonen var lige så fantastisk og uforudsigelig, som man kunne have håbet. Masser af overraskelser og et festfyrværkeri af point, og man sidder lidt tilbage og føler sig som en idiot, eftersom jeg tidligere har sagt, at defense må forventes at have fordelen fra starten. NFL er ekstremt uforudsigeligt, og man har endnu ikke det fulde overblik over holdenes reelle styrke, men jeg kom trods alt ud af uge 1 med et lille overskud, så det kan jeg vel trøste mig med.

NFL odds - uge 2

Dallas Cowboys @ San Francisco 49ers
    Et hold med en sejr imod et hold med et nederlag. Dallas er godt nok favorit trods nederlaget til Jets, men ikke nok, for der er kæmpe forskel på disse to hold. 49ers vandt over NFLs nok dårligste hold på hjemmebane efter to return-touchdowns, og det var absolut ikke fordi de var godt spillende. Dallas spillede derimod ret godt imod Jets på udebane, men smed selv sejren væk imod det stærke Jets-hold. Dallas producerede 390 yards og scorede 24 point på et af NFL bedste forsvar - 49ers havde det 2. dårligste output af alle hold imod et dårligt Seahawks-hold. Dallas burde køre denne kamp hjem i sikker stil.

Cowboys med handikappet (-3) til odds 2,00 hos Nordicbet

STOR VELKOMSTBONUS: Nordibet Få op til 1000 DKK i velkomstbonus hos en af de mest populære bookmakere i Skandinavien. Hent bonussen via logoet!

Chicago Bears @ New Orleans Saints
    Igen to hold, hvor resultaterne formentligt viser noget andet end virkeligheden. Saints er et top 3 hold i min bog og spillede helt op til min #1, Packers, på udebane. Jeg tror faktisk, at Bears er undervurderet generelt, men deres sejr skal også ses i lyset af et elendigt spillende Falcons-hold, og af Bears’ 30 point scorede de kun et touchdown på angrebet. Det er ikke nok imod et markant stærkere Saints hold, specielt når Bears mangler deres bedste forsvarsspiller Brian Urlacher, som har fået fri på ubestemt tid pga. sin mors død.

Opdateret: Det er blevet bekræftet at Brian Urlacher vender tilbage til søndag og spiller alligevel. Det forringer Saints mulighederne noget, og der skal nok ikke sættes helt så mange penge på Saints, da et følelsesladet Bears-hold kan lave overraskelsen - eller falde fuldstændig sammen.

Saints med handikappet (-6,5) til odds 1,94 hos Pinnacle Sports

PinnacleTilbagebetalingen hos Pinnacle Sports finder du ikke meget højere andre steder på nettet, hvorfor dette er en 'must have'-bookmaker. Bliv medlem i dag via logoet!

Seattle Seahawks @ Pittsburgh Steelers
    Umiddelbart to hold med stor forskellig styrke, men samtidigt de to formodentligt dårligst spillende hold i sidste uge. Jeg troede Steelers ville knuse Ravens, der har været igennem mange udskiftninger i spillertruppen, men det omvendte viste sig at være tilfældet, og Steelers’ indsats var grænsende til pinlig. De skal nu på hjemmebanen vise hele verdenen, at sidste uge var en undtagelse,og sidste års AFC mestrer stadig er en magtfaktor i NFL. Det får de nu chancen for imod det måske dårligste hold i NFL, og det er jeg overbevist om, at de vil vise på den mest brutale måde muligt og fuldstændig rundbarbere et elendigt Seahawks-hold i en storsejr.

Steelers med handikappet (-14,5) til odds 2,00 hos Unibet

Total Score under 40,5 point til odds 1,92 hos Nordicbet

UnibetUnibet tilbyder en 50 % velkomstbonus på op til 750 DKK via logoet.

Tampa Bay Bucs @ Minnesota Vikings
    Igen to hold, som skuffede fælt i den første spilleuge. Der er egentligt så meget at sige om denne kamp eller stats, for de er ret elendige for begge hold. Men alligevel 39 passing yards i én kamp. Ikke 139, 239, 339 eller 390 yard. 39 yards! Det er ikke godt nok for Vikings, og Bucs er et markant bedre hold.

Bucs lige på til odds 2,40 hos Expekt

Expekt tilbyder i HENT DIN BONUS HER øjeblikket et freebet på op til 200 DKK. Opret kontoen ved at klikke på logoet!

Philadelphia Eagles @ Atlanta Falcons
    The Dream Team aka Eagles kørte en sikker sejr hjem over Rams uden at imponere selv på nogen måde. Det er faktisk lidt skræmmende at vide, at et hold, som spillede ganske gennemsnitligt imod en play-off contender, kunne køre en så sikker sejr hjem. Gennemsnitlig er ikke hvad man kan kalde Falcons spil imod Bears. Af alle hold i NFL, så skuffende ingen så meget som Falcons gjorde, for deres spil var ganske enkelt elendigt og deres angreb stod blot for 3 point. Falcons underpræsterede ganske betragteligt, og så meget, at jeg har meget svært ved at se, at de har megen chance imod et Eagles-hold, som på cruise control havde den 8. og 5. bedste produktion på hhv. angreb og forsvar imod et godt Rams hold.

Eagles lige på til odds 1,83 hos Betway

BetwayHos Betway kan du hente freebets på op til 600 DKK. Du kan komme i gang hos Betway og modtage din bonus ved at klikke på logoet.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 16 september 2011 18:28

Enig i flere af dine spilforslag, men jeg ville passe meget på med Saints, som du også selv nævner i opdateringen. I min verden er det et coin-toss, hvor jeg ikke ser værdi. Saints har et meget bedre hold, ingen tvivl om det, men Bears overrasker gang på gang med deres defense, som kan gøre enhver kamp tæt, og 6,5 er trods alt en ret gavmild linje for Bears.

-14,5 på Steelers er en meget høj linje synes jeg. Det er selvfølgelig et spørgsmål om temperament, men jeg holder mig ofte fra de høje linjer på favoritten, da en sejr på lige under oftest bare bliver cruiset hjem.

Er fuldstændig enig i Cowboys og Bucs. Cowboys bør vinde komfortabelt mod Niners og havde selv en analyse på den, og oddset er for højt på Bucs, hvilket terasso også har set. Den startede endda i 2,50 på 1X2.

Har også Eagles som favorit mod Falcons.

• Svara