FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Jørgen Bach: Patriots' offensiv knuser Redskins

• 01
    Spilxperten
    den 9 december 2011 11:44

NFL odds på spilxperten.com13. uge i NFL venter i denne weekend, hvor Jørgen Bach som sædvanligt er klar med de bedste spilfiduser fra weekendens mange kampe.

NFL odds - uge 14

Kampen om slutspilspladserne spidser til, og der er flere hold med i kampen, end der traditionelt er med fire kampe tilbage af sæsonen. Det giver nogle utrolig spændende kampe, og for mange hold bliver de næste to uger vind eller forsvind.

New England Patriots @ Washington Redskins
    Hvor gode er Patriots egentligt? Jeg har tidligere afskrevet dem lidt, fordi deres forsvar simpelthen er for dårligt. Det mener jeg egentligt stadigvæk, men Tom Brady og angrebet bliver ved med at imponere, og med det konstant høje niveau, som de har, så bliver man nødt til at regne Patriots som et af de allerbedste hold i NFL. Patriots er otte point favoritter imod Redskins, hvilket er en fornuftig line baseret på de to holds respektive rankings (Patriots angreb #3 – Patriots forsvar #17, Redskins angreb #27 – Redskins forsvar #15), men Redskins stats viser et forkert billede af holdet øjeblikkelige styrke. Redskins-forsvaret spiller slet ikke så godt nu, som det gjorde tidligere på sæsonen, og Patriots burde relativt nemt sætte en del point på tavlen. Det kan Redskins ikke matche, for deres relativt svage angreb blev voldsomt svækket, da både deres farligste våben, Fred Jackson, og bedste lineman Trent Williams blev skadet.

Patriots med handikappet (-8) til odds 1,91 hos Bwin

Bwin tilbyder nye HENT BONUS HER kunder en 100 % velkomstbonus på op til 500 DKK. Hent din bonus ved at klikke på logoet.

San Francisco 49ers @ Arizona Cardinals
    Cardinals overraskede mig meget positivt i sidste uge. Deres forsvar spiller virkeligt stærkt lige nu, og Kevin Kolb så for første gang ud til at være de mange penge værd, som Cardinals har givet ham. Desværre gik det så ud over min pengepung, som havde penge på Cowboys, men chancen tilbyder sig igen i denne uge, for bookmakerne har også bemærket Cardinals stigende formkurve. For godt nok spiller forsvaret virkeligt godt, men angrebet står omvendt overfor en meget svær opgave, som jeg tvivler på, at de kan klare. 49ers var NFLs bedste forsvar og tillader klart færrest løbeyards af alle hold. Det tager mere eller mindre Beanie Wells ud af kampen for Cardinals, og eftersom det er Wells stærke spil i de seneste kampe, som har fået angrebet til at blomstre, så ligger kampen i hænderne på kastespillet, og en offensiv line, som opgiver flest sacks af alle i NFL (relativt til antal kastespil). Begge forsvar vil holde kampen lavt scorende, men jeg tror ikke at Cardinals-angrebet kan formå at holde kampen tæt.

49ers med handikappet (-3,5) til odds 1,98 hos Pinnacle Sports

Game Total under 40 point til odds 1,91 hos Bwin

Bwin tilbyder nye HENT BONUS HER kunder en 100 % velkomstbonus på op til 500 DKK. Hent din bonus ved at klikke på logoet.

Chicago Bears @ Denver Broncos
    Tim Tebow bliver ved med at vinde med Denver Broncos, men jeg er stadig ikke helt solgt på Broncos, for de har også været ekstrem heldige på vejen, hvor skader til nøglespillere og dumme fejl af modstanderne har betydet mindst lige så meget som Broncos forbedrede spil. De er igen heldige i denne uge, for Bears er nu både uden Jay Cutler og Matt Forte, og det betyder at Bronos relativt nemt burde vinde denne, eftersom Hanie har set absolut forfærdelig ud for Bears, og det kun vil gøre det endnu værre at Forte ikke er der til at tage byrden af ham.

Broncos med handikappet (-3,5) til odds 2,06 hos Pinnacle Sports

PinnacleTilbagebetalingen hos Pinnacle Sports finder du ikke meget højere andre steder på nettet, hvorfor dette er en 'must have'-bookmaker. Bliv medlem i dag via logoet!

New Orleans Saints @ Tennesee Titans
    Vores kamp på tv2sport, som jeg tror bliver en fed kamp. Titans skal vinde for at hænge på Texans i kampen om AFC South, imens Saints ligger i hård konkurrence med 49ers om 2. seed i NFC, som giver en uges fri i første runde af slutspillet. Saints er på papiret favoritter (Saints angreb #2 – Saints forsvar #19, Titans angreb #21 – Titans forsvar #6), men Chris Johnson er begyndt at spille ligesom.. Ja, Chris Johnson, og det gør denne kamp spændende, for et stærkt løbespil kan udnytte Saints løbeforsvar (#29 pr. løb imod sig) og holde Drew Brees af banen og forhindre at Saints scorer. Eller kan de? Jeg tror, at Titans kan følge med Saints langt hen af vejen, men med CB Jason McCourty formodentligt ude (check dette link for at få bekræftet dette - http://www.kffl.com/player/21162/NFL), så er jeg overbevist om Saints receiverne og super TE Jimmy Graham bliver en uoverkommelig opgave for Titans.

Saints med handikappet (-3,5) til odds 1,952 hos Pinnacle Sports

Game Total over 48,5 point til odds 1,971 hos Pinnacle Sports

PinnacleTilbagebetalingen hos Pinnacle Sports finder du ikke meget højere andre steder på nettet, hvorfor dette er en 'must have'-bookmaker. Bliv medlem i dag via logoet!

• Svara
    • 02
      gerre
      den 9 december 2011 11:44

Det kan Redskins ikke matche, for deres relativt svage angreb blev voldsomt svækket, da både deres farligste våben, Fred Jackson, og bedste lineman Trent Williams blev skadet.

Det er vel Fred Davis, og de er i karantæne og ikke skadet. At det ikke ændrer noget er så en anden sag.

• Svara
      • 03
        Jogs
        den 10 december 2011 00:07

Så vidt jeg ved er det pga. dopingkontrol :)

• Svara
    • 04
      Jogs
      den 10 december 2011 00:44

Kan også tilføje at man på Betfair kan få Patriots til -7,5 til odds 1.94 i stedet for -8 til odds 1.91. Der er dog noget med nogle gebyrer og sådan noget og det er ikke den store forskel :)

• Svara