FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Jørgen Bach: Giants i Superbowl, tæt i Patriots - Ravens!

• 01
    Spilxperten
    den 22 januari 2012 14:50

NFL odds på spilxperten.comSå nærmer vi os Superbowl. Lørdag og søndag spilles der Conference Finals i NFL, hvilket altså på dansk kan kaldes for semifinaler. Her mødes New England Patriots og Baltimore Ravens samt New York Giants og San Francisco 49ers i kampen om de to eftertragtede pladser i Superbowl. Vores NFL-ekspert, Jørgen Bach, som også er researcher for TV 2 Sport, er selvfølgelig klar med de allerbedste spilfiduser til Conference Finals i NFL og sit bud på, hvem der kommer i Superbowl.

Odds: NFL Conference Finals

Hvis man ser bort fra den totale nedslagtning af Broncos, så levede sidste uge op til alle forventninger ved at give os tre fantastiske kampe, og kampen imellem 49ers og Saints var formentlig den bedste kamp i hele sæsonen. Vi er nu ved Conference Finals, og selvom Saints måske også havde fortjent at stå i en ”semifinale”, så er det de fire bedste hold tilbage, og vi har to gode kampe i vente.

Bet365 bonus til NFL

Baltimore Ravens @ New England Patriots

Angreb imod forsvar i AFC finalen, og en kamp som har de nok pt. to dårligste units i finalerne i Ravens' angreb og Patriots' forsvar. Rent statmæssigt er de to hold modsætninger (Ravens angreb #13 – Ravens forsvar #3, Pats angreb #3 – Pats forsvar #12), men det vil nok være for simpelt, kun at kigge på kampen på stats. Patriots-angrebet spiller fantastisk lige nu, og jeg tror ikke, Ravens-forsvaret kan stoppe Patriots-angrebet. Hvad Ravens til gengæld kan er at holde på bolden, så de dermed begrænser den tid, hvor Tom Brady & Co er på banen. Jeg forventer derfor den samme taktik, som da Ravens slog Patriots ud af slutspillet sidste år, hvor de fokuserer på løbespillet, og så sætter Brady under pres, når Patriots-angrebet er på banen. Vil det være nok til at slå Patriots? Formodentligt ikke, men hvis Ravens bare kan sætte farten ned for Brady og Patriots-angrebet, så vil Ray Rice imod NFLs blot 24. bedste løbeforsvar (pr. løb) kunne holde kampen tæt.

Ravens med handikappet +7 til odds 1,90 hos Bet365

Patriots under 29,5 points til odds 2,00 hos Bet365

Game Total over 50 points til odds 1,90 hos Bet365

Ray Rice over 20 carries til odds 1,80 hos Bet365

Rob Gronkowski over 6,5 receptions til odds 1,86 hos Bet365

NFL bonus fra Bet365

New York Giants @ San Francisco 49ers

Vi ser det hvert år, at et hold kommer i slutspillet på det yderste mandat, og derefter spiller suverænt, fordi de har ramt formen på det helt rette tidspunkt. I år er det New York Giatns, som har den rolle, og Giants er nok det mest komplette og velspillende hold i slutspillet overhovedet, hvis vi skal dømme på dagsformen. 49ers har været det bedre hold over sæsonen (Giants angreb #7 – Giants forsvar #27, 49ers angreb #15 – 49ers forsvar #1), men det kan man ikke bruge til noget i slutspillet. Lidt sjovt, så mødtes de to hold faktisk i sæsonen, hvor 49ers vandt, selvom Giants var det bedste hold i kampen. Siden da er Giants kun blevet bedre, og jeg tror derfor meget på, at Giants igen vil dominere – og tilmed vinde denne gang. Men det bliver en tæt kamp, for 49ers spillede en fantastisk kamp i sidste uge, men givet Giants' høje niveau lige nu og at 49ers-angrebet har haft kæmpe problemer med fysiske forsvar a la Giants, så tror jeg på en Giants sejr i denne.

New York Giants med handikappet +2,5 til odds 1,90 hos Bet365 for de risiko averse

New York Giants lige på til odds 2,15 hos Bet365 for de risk-lovers

New York Giants over 20,5 points til odds 1,74 hos Bet365

Eli Manning over 295,5 passing yards til odds 1,86 hos Bet365

Hakeem Nicks over 82,5 passing yards til odds 1,86 hos Bet365

Dashon Goldson over 5,5 tacklinger til odds 1,80 hos Bet365

Bonus Bet365 til NFL

• Svara
  • 02
    Larsen
    den 22 januari 2012 14:50

Hvad siger NFL-interesserede folk som cbll og Bosse30 til Conference Finals i aften? Jeg lurer lidt på, om Ravens @ Patriots kan gå under 50,5 point, men kom gerne med jeres indspark.

• Svara
    • 03
      cbll
      den 22 januari 2012 15:18

Giants-49ers bliver svær. Influenza i Giants truppen - banen er mudret til, alt i alt virker den virkelig tilfældigt, og jeg holder mig formentlig fra den.
      Ravens-Patriots overvejer jeg en tæt kamp.. Men tror lige mig og bosse slår hovederne sammen på msn senere(hvis han er på) og ser hvad vi kan blive enige om :)

• Svara
    • 04
      Aladin
      den 22 januari 2012 15:19

Larsen, jeg tror også på Under 50,5

Det skal ikke være nogle tvivl om at jeg er Pats fan er og utrolig nervøs før kampen i aften, hvis Ravens presser Brady tror jeg vi få det utroligt svært, men Ravens offensive stinker gevaldigt også og spiller som nat og dag.

Derud kigger jeg pt på lidt specials spil, men tror det blir en kamp uden væddemål fra min side.

• Svara
      • 05
        Bosse30
        den 22 januari 2012 15:50

Jeg har haft utrolig svært ved at finde værdi på de store markeder på begge kampe.

Som cbll er inde på, så gør omstændighederne i Niners-Giants, at de måske kan blive en kamp uden så mange pts. Men umiddelbart er linjen sat meget godt. Har også haft kig på et spil på Frank Gore får godt med rushing yards, men igen er de linjer jeg har fundet egentlig meget godt sat.

Det kan meget vel blive kampe, hvor jeg kun live-better.

• Svara
      • 06
        cbll
        den 22 januari 2012 16:37

Jeg er også kommet til, at jeg holder mig fra 49ers-Giants. Simpelthen for mange tilfældigheder; og når man tror det med NFL, skal man bare lade være. Faktisk med football generelt; og 2 pt-conversations; ikke bare kostede det mig bettet i sig selv, men der er også røget et par keyboards i væggen på den bekostning ..

Anyhow - Jeg er enig med Bosse. Der skal livebettes her, markedet er simpelthen udsuget for værdi som jeg ser det. Under'en er interessant, men det er playoffs.. Alt kan ske. Holdenes totaler samt "først til" spil skal der livebettes på her. Jeg kan ikke umiddelbart se værdi i andet - kun player specials vi ikke må poste herinde.

Er aktiv på twitter fra om en halv time af - først trader jeg lidt bold, og derefter NFL.. Bliver dog kun til den første kamp eftersom der er dejlige eksamner imorgen ;)

• Svara