FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Joachim Persson - Eric Pang

• 01
    Roman Empire Specials
    den 26 januari 2012 16:43

Eric Pang kommer i rigtig fin form efter finale i Swedish International - med flere gode sejre undervejs.

Persson er som regel aldrig i form - og når ikke det potentiale, han har. Leftie-stilen er gennemskuet af de bedre spillere - og så har han det svært, når han er bagud på points med formen.

Pang har normalt rigtig godt styr på Persson - der står 6-1 H2H de seneste 7 kampe, hvor Perssons eneste sejr var den sensationelle turnering i Paris, hvor han gik hele vejen til finalen bl.a. med sejr over Gade - inden knæ-OP. Pang har siden slået Persson to gange i 2 sæt - meget overbevisende.

Pang har desuden vundet de 3 seneste gange, de har mødtes i ligaen - 2 af gangene med 2-0 i sæt.

• Svara
    • 02
      FrederikLarsen

Synes ikke jeg kan finde spillet?

• Svara
    • 03
      lvang

Kan det tænkes at bet365 automatisk reducerer oddset efter hvor meget der spilles på badminton markedet? Oddset var væk da jeg var inde max 10 sek efter sms'en kom og sådan er det i øvrigt alle dine badminton spil hos bet365. Har du selv prøvet at holde øje med oddset efter du har sat det?

• Svara
      • 04
        lvang
        den 26 januari 2012 16:45

Jeg kunne godt finde oddset, med "væk" mener jeg reduceret til 1.62. Den findes stadig under holdkampe.

• Svara