FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Jim Miller - Ben Henderson

• 01
    Recycled
    den 14 augusti 2011 14:55

Jeg ser en meget lige kamp når Jim Miller (won 20 (KO 3 sub 11 dec 6) lost 2 (dec 2)) og Ben Henderson (won 13 (KO 2 sub 8 dec 3) lost 2 ( sub 1 dec 1)) står over for hinanden søndag nat.

Jeg synes Ben Henderson bliver undervurderet lidt, i kampen her. det eneste sted jeg ser Miller have en fordel, er i sine BJJ angreb. Henderson er efter min menig den større, stærkere og mere atletiske kæmper med bedre takedowns og takedown defense. I den stående kamp er de begge to gode og jeg ser ikke nogen havde en stor fordel der.

Ben Henderson har kun tabt 1 kamp, i hans seneste 12 og det var i en meget tæt kamp til Pettis. Jim Miller er har vundet sine 7 seneste kampe.

Jeg har god fidus til Ben Henderson i nat, Bet365 har odds 2,4 på Henderson sejre

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 14 augusti 2011 14:55

Vi ser lidt forskelligt på fighterne her kan jeg se. Vi er enige om at Henderson undervurderes lidt, men jeg har stadigvæk Miller som rimelig favorit. Jeg ser bare ikke Henderson som den større og stærkere fighter af de 2. Han er meget lidt højere, men har ikke samme rækkevidde som Miller. Jeg synes også Miller er mere kraftfuld og har større KO-power end Henderson, hvorimod jeg ser Henderson have mere speed og være mere bevægelig.

Henderson kan sagtens få problemer med Miller selvom han får ham ned, for som du selv nævner, så har Miller bedre evner i BJJ, selvom Henderson har et pænt defense. Hendersons farligste våben er imo hans guillotine og så hans bevægelighed stående hvilket kan gi' ham en sejr på decision. Men jeg ikke kampen så lige som du har.

Hvordan vurderer du mulighederne for sejr før tid eller dec. til Henderson?

• Svara
  • 03
    Recycled
    den 14 augusti 2011 16:54

den er svær jeg tror den går tiden ud. De har begge to jernkæber og svære at subbe. Hvis den bliver stoppet før tid bliver det på sub. Hvis Henderson vinder bliver det på dec. Miller har et rigtig godt choke defence alla Fitch.

• Svara