FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Jesse Levine - Denis Matsukevich

• 01
    DitlevVallentin
    den 15 november 2011 22:53

Der spilles indendørs hardcourt turnering i denne uge i Champaign, USA.
    Jesse Levine står over for
    Denis Matsukevich.

Jesse Levine er nr. 160 på verdensranglisten og er i forrygende form. Han har lige vundet en hardcourt Challengerturnering i Knoxville og føler sig rigtig godt tilpas på PlexiPave underlaget, der spilles på de fleste steder i USA. Jesse Levine er skolet i amerikansk collegetennis, i Florida, og var i øvrigt manden der brød John Isners stime på 46 collegesejre i træk. Han møder bolden tidligt, bevæger sig godt og kommer med masser selvtillid i bagageb. Han kan godt lide at komme til nettet og har en sublim retur. Alt i alt en meget stabil fyr. I øvrigt har han hjemmebanefordelen med publikum og vil føle sig godt tilpas i vante omgivelser.

Russiske Denis Matsukevich, som er noget lavere rangeret som nr. 281 har ikke imponeret på det seneste. Han har tabt 3 ud af sine 4 sidste kampe og er fuldkommen tømt for selvtillid - som er altafgørende i tennis. Han har tabt 3 kampe i træk i 2 sæt!

I denne kamp bør der være klasseforskel og jeg smider mine penge efter under 20,5 partier, da jeg forudser en klar sejr til Jesse Levine. Kunne også have spillet Levine 2-0 i sæt til odds 1,50, men synes der er mere værdi i dette spil. Et enkelt brud i hvert sæt inden a5 og spillet vil køre hjem. Odds 1,85 hos BWIN er udemærket betalt og fortjener 3 units.

• Svara
    • 02
      DitlevVallentin
      den 15 november 2011 22:53

Undskyld for den pinlige bommert. da jeg skrev "bagageb" mente jeg selfølgelig "bagagen".

Held og lykke hvis nogle følger!

• Svara
    • 03
      jank1
      den 15 november 2011 23:22

Hej Ditlev.

Det er ingen pinlig bommert :-) Vi andre har - med garanti - lavet det der er værre! :o)

Jeg er meget imponeret af din start her på SpilXperten, specielt med tanke på de flotte analyser og det velformulerede sprog af en dreng på 15 år. Der er ingen tvivl om, at der er potentiale i dig.

Jeg var også selv ude i bettinguniverset som purung, ja en 14-15 år også og røg af og til i modvind på grund af dumme udtalelser om andres spil, dårligt humør i bad streaks og overdramatisering af egne spil - med henhold til betvalue osv.

Mit bedste råd til dig nu er derfor at holde dig på jorden. Du har fået en flot start, men syv spil er ikke meget - og det kan sagtens vende.

Hvis du vil høre mere fra mig, så vil jeg gerne høre mere fra dig. Jo mere hjælp og viden man deler, jo bedre tilpas tror jeg du vil føle dig, når du en dag for alvor - med dine egne penge, under eget navn - træder i det sjoveste univers der findes. :-)

Min MSN er stephenp@live.dk - fang mig gerne!

jank1

• Svara
      • 04
        DitlevVallentin
        den 16 november 2011 12:43

Først oog fremmest tak for feedback. Det er jo altid rart. Tak for de fine ord. Og ja desværre kan det hurtigt gå den anden vej i denne verden, men det må man bare tage med. Nu ødelagde Jesse også lige denne for mig. Vinder første 6-1, men kunne have hevet den hjem i 2 sæts tie-break men sviter og vinder så 3. 6-2.... Rimelig bittert.

Du kan eventuelt også fange mig på facebook, da mail ikke er det jeg bruger allermest ;-)

Held og lykke frem over, men vi snakkes helt sikkert!!!

• Svara