FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Jacksonville Jaguars - Tennessee Titans

• 01
    Bosse30
    den 6 september 2011 23:56

Flere med samme odds.

Oddset har været stigende på Titans, men i dag blev RB Chris Johnson og Titans enige om en ny aftale, hvilket var ventet, men det ses også på markedet, der for flere bookies vedkommende er på vej ned igen.

Jeg synes her der er tale om en væsentlig mere lige kamp end oddset antyder. Her i første runde er der selvfølgelig mange usikkerhedsfaktorer, men Jaguars er simpelthen blevet gjort til for store favoritter end deres evner berettiger til, hvilket giver et fint spil på Titans.

Jacksonville Jaguars

Jaguars har et QB-problem, da den normale starter David Garrard har været skadet længe i ryggen, men jeg forventer at han starter mod Titans. Han skal være meget skadet før Jax starter rookie Blaine Gabbert, der slet ikke har vænnet sig til NFL endnu. Garrard er en maksimalt en middelmådig QB, og småskadet gør ikke hans niveau højere. Jax lever normalt af deres enormt effektive rush-offense med den menneskelige bowlingkugle, Maurice Jones-Drew, i spidsen. Han blev opereret i knæet i januar og har endnu ikke spillet i preseason, dog forventes han at få spilletid i nattens kamp mod Rams. Hans tilstand er derfor ukendt. Hans dygtige backup, Jennings, render rundt på krykker, så hans tilstand er også ukendt, men godt ser det ikke ud for Jax's absolutte bedste våben.

Defensivt har Jaguars ikke gjort det prangende i preseason, de tillod 47 pts. mod Patriots, 15 pts. mod Falcons og 35 pts. mod Bills. Det er dog svært at lægge alt for meget i de præstationer, da det jo kun er preseason. Jaguars defense er normalt ikke særlig godt, og jeg kan ikke se, at det skal være ændret mærkbart til i år.

Tennessee Titans

Offensivt har Titans fået en meget stor styrkelse i QB Matt Hasselbeck. Han er godt nok en veteran, men han viste sidste år, at han kan skabe mirakler med et sparsomt materiale i Seahawks. Titans har længe savnet ro på QB pladsen, og det mener jeg de har fået med Hasselbeck. Han løber ikke rundt som Vince Young, men han er meget mere stabil i lommen og køre et mere traditionelt angreb, og Titans angreb har flere gode våben. RB CJ2K er én af de absolut bedste RB i ligaen. Han har ikke spillet i preseason pga. en holdout, men er nu tilbage i truppen. Han er ikke skadet og jeg forventer ikke synderlige startvanskeligheder om 10 dage. WR Kenny Britt slipper for karantæne, så han er også klar. Han er en stor dyb trussel.

Defensivt har Titans tidligere gjort det rigtig godt, men sidste sæson var lidt skuffende og de var kun middelt. Det overrasker mig ikke, hvis de også bliver middelt eller kun lidt over middelt i år.

Faremomenter

At Chris Johnson ikke får samarbejdet til at køre med Hasselbeck. Opgøret er et divisionsopgør på Jax's hjemmebane, hvilket kan tænde Jaguars ekstra.

Generelt

Jaguars hjemmebane er nok den mindst skræmmende i ligaen, der er næsten aldrig udsolgt og fansene er ikke særlig loyale.
    Jeg ser kampen meget lige med mange usikkerhedsfaktorer hos begge hold. Jeg ser QB-situationen som mere stabil hos Titans, hvilket sagtens kan blive udslagsgivende i en tæt kamp.

Jeg vælger at smide spillet op nu her inden den 4. kamp i preseason, da jeg forventer oddset vil falde uanset hvad der sker i den sidste kamp.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 6 september 2011 23:56

Så kommer man hjem fra arbejde til nyheden om, at Jaguars har fritstillet QB David Garrard. En kæmpe overraskelse, der åbenbart er pga. økonomi. 2 dage før sæsonstart og 4 dage før deres egen kamp!!! Meget besynderligt. Men et kæmpe plus for spillet. Langt de fleste bookies har da også lukket for spillet, men pt. hænger Unibet med 2,38 på kampen, hvilket stadigvæk giver rigtig pæn værdi imo.

Luke McCown skal starte mod Titans, jeg havde nok forventet Blaine Gabbert, men han er altså vejet og fundet for let. McCown er absolut ingen skræmmende QB, så Jax rush offense får virkelig meget at se til.

• Svara