FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Itthad Al Shorta - Ittihad Al-Sakndary

• 01
    Titanium
    den 30 december 2011 21:45

Bemærk: Bookmakeren oddset er fundet ved er BET188 og ikke 10BET, men desværre kan man ikke vælge Bet188 i listen.

Itthad Al Shorta tager imod Ittihad Al-Sakndary og jeg tror der kommer få mål. Begge hold har spillet kampe uden særlig mange mål, i Al Shortas kampe har der været 18 mål i de seneste 10 kampe og i Al-Sakndary har der været 23, altså et snit på 1,8 og 2,3 hvilket må siges at være meget lav. Begge hold har spillet 7/10 kampe under 2,5 mål.
    I de inbyrdes opgør er der faldet meget få mål, nemlig blot 3 mål i de sidste 6 kampe de har spilet imod hinanden.

Jeg har ikke kunne finde noget nyt omkring skader osv.

Jeg vil vurdere at der er ca 65% chance for at dette tip går hjem og derfor er Bet188's odds 1,71 rigtig flot. Det giver en værdi på 111%. De fleste bookmakere ligger på odds 1,60 og 1,65.

Held og lykke

• Svara
  • 02
    Stitch
    den 30 december 2011 21:45

Hej Titanium,

for eftertiden skal du kun poste spil hos bookmakere, der optræder på listen.

mvh

• Svara
  • 03
    Leandinho
    den 30 december 2011 22:28

Hej Titanium,

Du bringer en masse fin statistik, men hvad ved du her, som bookmakerne ikke gør? Der er ingen teamnews, så vi ved i bund og grund ikke, om begge hold mangler førstekeeperne eller andre ting, som er væsentlige faktorer i disse over/under-spil. Man må jo formode, at det er de samme parametre bookmakerne sætter oddsene på over/under udfra, og så er det sgu svært at få betvalue 111 mod en teoretisk tilbagebetaling på 92,5.

• Svara