FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Irland - Estland

• 01
    christianbc
    den 14 november 2011 21:37

Irland tager hjemme i mod Estland, i en Playoff kamp der må siges at være afgjort på forhånd!

Irland vandt det første opgør i meget overbevisende stil med cifrene 0-4.
    Estland var ikke i nærheden af sejren på noget tidspunkt, og måtte efter 90 minutter erkende at de kun havde haft 3 skud på mål!

Irland kan stille i samme opstilling som sidst, det samme kan ikke siges om Estland.
    De må undvære begge deres centrale forsvarsspillere Stepanov og Piiroja som blev udvist i det forgående opgør.

Irland kan uden problemer stille sig tilbage og bare vente på at tiden løber ud, men det tror jeg næppe deres intentioner er.
    Den fodboldgale nation, vil uden tvivl se deres helte sende modstanderne tilbage til Østeuropa, uden nogen form for tvivl om hvem der er det bedste hold!

Giovanni Trapattoni har ikke samme mulighed for at spille træningskampe inden EM, og vil formenligt sørge for at holdet fortsætter det gode spil, og rider videre på den bølge de har skabt, og tager deres 4 sejr i træk!

Det skal også siges at Irland har aldrig vundet mindre end 2-0 over Estland.

Jeg tror Irene sætter Esterne på plads.
    At Irland vinder med to mål eller derover virker ret sikkert og odds 2,01 virker som en god forretning.

• Svara
  • 02
    TheMadDane
    den 14 november 2011 21:37

God analyse. Den eneste fare er dog at det allerede er afgjort, og det jo nærmest er en slags venskabskamp. Hvorfor de netop som du nævner kan spille 0-0 eller evt 1-0. Tror også de vinder med mere end 2 men en farlig kamp dog.

• Svara
  • 03
    TheMadDane
    den 14 november 2011 21:40

Og selvom Estland var i undertal med 2 mand noget af kampen, og 1 mand i langt det meste af kampen, fik de alligevel 10 skud. Rimelig flot, og syntes ikke det er usandsynligt de scorer mod et irsk hold der er videre, og kan spille som de vil.

• Svara
  • 04
    Badpublicity
    den 15 november 2011 09:43

Helt enig, i hvad the mad dane siger, man kan selvfølgelig argumentere for at Irland gerne vil underholde hjemme... jeg tror dog Estland gerne vil bevise at det ikke var et tilfælde de overhovedet kom i play-offs og giver den en skalle...

• Svara
  • 05
    christianbc
    den 15 november 2011 09:58

Jamen gutter for fanden. Så skal i da ligge spillet op modsat. Så må der jo være en stensikker værdi der :)

• Svara
  • 06
    TheMadDane
    den 15 november 2011 11:12

Nu er der jo ingengrund til at blive pigesur da vi bare prøver at hjælpe. Jeg har selv spillet Irland med 2 ligesom dig. Men mener stadig der er nogen elementer du ikke nævner. Du kommentere mine tips, når man så prøver at give dig lidt positiv kritik så lad da være med at blive sur. Jeg nævnte ikke værdien men du får det til at lyde som om, den er så sikker. Og Estland var jo okay med i kampen.

• Svara
  • 07
    christianbc
    den 15 november 2011 12:20

"Irland kan uden problemer stille sig tilbage og bare vente på at tiden løber ud, men det tror jeg næppe deres intentioner er."

Hvis du selv spiller den ser jeg ingen årsag til at komme med "positiv kritik" eller konstruktivt som nogen nok vil kalde det.

Kunne forstå det hvis du tippede modsat.

Men lækkert med dit Expert syn på spillet, tager det i betragtning.

Men er bestemt ikke sur, hvilket min lille glade smiley også indikere.

• Svara