FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Internationalt melodigrandprix

• 01
    V(ø)F(ø)F
    den 11 mars 2010 16:17

DK i top 5 til odds 6 hos BWIN.

Har netop hørt at det danske bidrag til det internationale melodigrandprix bliver downloadet i den helt store stil i den gamle østblok.
    Endvidere må man kunne forvente en stor begejstring for DK-nummeret i det øvrige Norden - det har visse ABBA undertoner...
    UK + Ireland må også kunne lide bidraget - det har visse Police undertoner.....
    Jeg vil mene at odds 6 hos BWIN på en TOP 5 placering er et super spil, men desværre er der kun mulighed for 310 kr. spil...

• Svara
  • 02
    Sputnik1
    den 11 mars 2010 18:07

Har selv luret på den, dog ville jeg tage 6-10 plads med til odds 5,25.
    For ud over det du nævner.
    Synes jeg det tegner til det dårligste grand prix i en del år.
    Der mangler dog et nogle lande endnu, i at vi kender alle sangene i årets Grand Prix.
    De sidste lande holder deres Grand Prix i weekenden, så venter lige lidt.

• Svara
  • 03
    Larsen
    den 12 mars 2010 13:00

Når du siger et dårligt grand prix, er det så i forbindelse med sangenes kvalitet, Sput? Det skal blive spændende at se, når der kommer vinderodds ud.

• Svara
  • 04
    Sputnik1
    den 12 mars 2010 14:35

Ja jeg synes niveaut på de sange der er offentliggjort hidtil, ikke er så højt igen, har personligt Danmark oppe i den gode ende.

Sangene kan høres her
    http://www.eurosong.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=165504&side=&webside=4583274

• Svara
  • 05
    V(ø)F(ø)F
    den 16 mars 2010 20:16

Interessant at set, at odds hos BWIN nu er nede på 2,60 på DK i top 5 og at man faktisk har DK som favorit til den endelige sejr....

• Svara