FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Inter Milan - Lille

• 01
    Original
    den 2 november 2011 18:26

Jeg tager hjemmesejren som hele dagen har været stigende, jeg kan ikke finde grunden, og forestiller mig der er nogle tunge gutter der har spillet på Lille, grundet Inters ringe start i Serie A.

Det folk bare skal ligge mærke til er, at Inter er et helt andet hold når de spiller Champions League end når de spiller Serie A. Der er ikke meget der taler for en hjemmesejr, Inter vandt dog mod Lille i Frankrig med 0-1, de stod meget meget defensivt, og var egentlig heldige at få 1 point med.

Inters offensiv har haft det svært. Det hjælper ikke just når man mangler Maicon som løber solen sort frem på banen på sin højreback. Jeg synes dette odds er værdifuldt. Især fordi Lille kun står med 2 point, og ligger på sidstepladsen. De skal altså vinde for at holde liv i håbet, men det kan godt blive svært.

De skal altså ud og satse Lille, og med den defensiv de viste mod Valenciennes (en kamp jeg også havde analyse på) så kan det godt blive risikabelt for Lille at satse, for Inter er stadig et godt fodboldhold, og det er trods den mindre krise, kun et spørgsmål om tid før de får vendt krisen til succes.

Jeg tror altså på en Inter sejr og skyder 6 units afsted. Oddset har været stigende hele dagen i dag, og den umiddelbart eneste grund jeg kan se er, at Balmont og Chedjou er blevet klar, men er ikke helt sikker på at de starter.

• Svara
    • 02
      Rexz0r
      den 2 november 2011 18:26

Enig med dig i spillet - har selv taget chancen med Inter -1, da Lille bliver nød til at angribe hvis de kommer bagud. :)
      Held og lykke!

• Svara
    • 03
      Herba
      den 2 november 2011 18:32

Hvis du bruger en lille smule tid på at undersøge hvem Inter mangler og hvem der er tvivlsomme så er det ikke så svært at regne ud hvorfor oddset på dem stiger....

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/matches/round=2000263/match=2007628/prematch/preview/index.html#ranieri+wants+inter+character

Hvis ikke så kan det nævnes at Sneijder er tvivlsom, og han må vel siges at være pænt vigtig for Inter...

Derudover, copy paster du med google translate? Du har adskillelige sætninger i denne og andre spilforslag der hænger virkeligt dårligt sammen. F.eks "Det hjælper ikke just når man mangler Maicon som løber solen sort frem på banen på sin højreback."

• Svara
      • 04
        Original
        den 2 november 2011 18:44

Hej Herba,

Utroligt så lille du synes min fodboldviden er. " Hvis du bruger en lille smule tid på at undersøge hvem Inter mangler og hvem der er tvivlsomme så er det ikke så svært at regne ud hvorfor oddset på dem stiger...." Selvfølgelig har jeg da tjekket hvem det er Inter og Lille mangler og hvorfor oddset stiger, men nu er det så bare sådan, at da Sneijder også var tvivlsom igår aftes, var oddset nede omkring de odds 2, og han er altså stadig tvivlsom, så det kan ikke være derfor oddset stiger.

Og nej, jeg copy paster ikke fra google translate. Det gik bare lidt hurtigt.

Mvh.

• Svara
      • 05
        Herba
        den 2 november 2011 19:20

Rolig nu mester, jeg kommenterer udfra hvad du skriver, når du laver en "analyse" af kampen og skal fortælle nogen der ikke har lavet den analyse, så er det vel væsentligt at fortælle at Sneijder er tvivlsom. Hvis du ved det, hvorfor så ikke skrive det?

Ja det er måske den fart jeg opponerer mod, for selvom dine seneste resultater utvivlsomt er meget imponerende, så skinner "analyser" som denne altså i øjnene

• Svara
      • 06
        andymar
        den 2 november 2011 19:25

I stedet for at hele tiden være efter Original, så burde du hellere lave din egen tråd hvor du kommer med dine "fantastiske" analyser.

• Svara
      • 07
        Herba
        den 2 november 2011 19:36

Helt enig hvis jeg gik efter manden, men jeg nævner jo noget specifikt, der er et par verdener til forskel...
        Jeg har på intet tidspunkt sagt jeg har en fantastisk analyse af denne kamp, og det har jeg da heller ikke ;-)

• Svara
      • 08
        Original
        den 2 november 2011 19:43

Rolig nu gutter :-) Jeg tager alt til mig, og det burde selvfølgelig havde været nævnt.

God kamp.

Mvh.

• Svara
      • 09
        Original
        den 2 november 2011 19:57

2,38 hos Victor Chandler! Det er rigtig højt især når Sneijder starter inde.

Inter: 12 Castellazzi; 4 Zanetti, 6 Lucio, 25 Samuel, 26 Chivu; 5 Stankovic, 8 Thiago Motta, 19 Cambiasso; 10 Sneijder; 28 Zarate, 22 Milito.

Subs: 21 Orlandoni, 7 Pazzini, 11 Alvarez, 20 Obi, 23 Ranocchia, 42 Jonathan, 48 Crisetig.
        Coach: Claudio Ranieri.

• Svara