FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Inte mitt spel som skickades ut idag kl 1258

• 01
    Invest
    den 12 augusti 2011 13:47

Ber om ursäkt för att Diego skämtat något enormt när han skulle skicka ut sitt spel idag. Förstår han ville att folk skulle tro det var värde i spelet eftersom han valde mitt namn och inte hans eget.

Ni som har mina spel, håll ut! För snart kommer nya fina rekar från INVEST.

/Invest

• Svara
  • 02
    Diego
    den 12 augusti 2011 14:03

:-) Det var mig, som "skämtat något enormt" tidligere i dag. Det beklager jeg, og der er point på vej tilbage til de trofaste følgere af Invests spil.

De har til gengæld fået et gratis spil fra mig, som alt andet lige indeholder værdi, og som jeg stoler så meget på, at jeg godt tør lægge eget navn til det :-)

God weekend!

• Svara
  • 03
    Invest
    den 12 augusti 2011 14:09

Ursäkten godtas, Diego! :) Lycka till med spelet!

• Svara