FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Indianapolis Colts special

• 01
    Bosse30
    den 8 december 2011 19:00

Spillet går ud på, at Colts ikke vinder en kamp i år.

Findes på Ladbrokes under NFL Specialspil - Holdspecials - Indianapolis 1st winning game - to go 0-16.

Der er selvfølgelig meget usikkerhed omkring dette spil med 7 kampe tilbage for Colts. Deres sæson er forløbet således:

@Texans: L 7-34.
    Browns: L 19-27.
    Steelers: L 20-23.
    @Bucs: L 17-24.
    Chiefs: L 20-24.
    @Bengals: L 17-27.
    @Saints: L 7-62.
    @Titans: L 10-27.
    Falcons: L 7-31.

Det resterende program ser således ud:

Jacksonville Jaguars (2-6)
    Bye
    Carolina Panthers (2-6)
    @ New England Patriots (5-3)
    @ Baltimore Ravens (6-2)
    Tennessee Titans (4-4)
    Houston Texans (6-3)
    @ Jacksonville Jaguars (2-6)

Jeg giver ikke Colts mange chancer mod Ravens og Texans. Patriots vil også være klar favorit mod Colts, men Patriots har vist svaghedstegn de seneste 2 kampe. Dog taler vi stadigvæk om Patriots som selv på en dårlig dag er bedre end det Colts hold, der har spillet i denne sæson.

Så er der Titans, Panthers og Jaguars x2 tilbage.

Titans er #10 i overall defense, Colts er #32 og lukker dermed flest pts. ind af alle hold. Titans har ikke den bedste offensiv, men Chris Johnson virker til at komme så småt i gang, dog flere måneder for sent, men nok til at han kan gøre ondt på Colts. Titans er rimelig favorit her.

Panthers er #27 i overall defense og lukker en hel del pts. ind, men deres offensiv kører til gengæld ganske pænt med QB Cam Newton. Offensiven er overall #18, hvilket ikke er prangende, men der er væsentlig mere flow over Panthers offense end der er over Colts. Colts overall offense er #27.

Så er der 2 møder mod Jaguars tilbage. Det er nok her, at Colts har størt chancer. Jeg giver dem flest chancer i det første møde her i weekenden, da det er på hjemmebane, samt hvis de er 0-15 til sidste møde, så tænker de nok mere på draften end de gør nu. Jaguars har ligaens overall dårligste offense, men den store forskel på de 2 hold ligger på defensiven, hvor Jaguars har overrasket positivt. Det ses også på tabellen, da de er #8 i overall defense. Jeg ser fine muligheder for, at Jaguars kontrollerer kampen med løbet og defensiven holder Colts fra scoringerne.

Faremoment

Selvfølgelig kan skader hos modstanderne ødelægge de umiddelbare forventninger, det er risikoen ved et sæsonspil. Der kommer ikke meget ud om Mannings skade, men han er ikke meldt ude for sæsonen endnu, hvilket egentlig er lidt besynderligt. Jeg forventer ikke, at han kommer i spil, men gør han det, så vil det være et klart handicap for spillet. Selvom han mangler kampform.

Konklusion

Det er klart at Colts har størst chancer mod Jaguars i første møde og Panthers i næste uge, men jeg ser dårlige matchups for Colts, som både gør det dårligt offensivt og defensivt.
    Oddset virker noget for højt imo.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 8 december 2011 19:00

Nu kan der garderes med 6,00 på sejr til Jaguars i sidste runde. Den kamp ser jeg som den største trussel til dette spil, da jeg stadigvæk ikke forventer, at Colts kan slå Ravens i den kommende uge, Titans med CJ i storform eller Texans, der har et for godt forsvar blandet med et super rush offense.

6,00 fås på Jax under samme spil som dette hos Ladbrokes. Dog ser jeg rigtig god værdi i det nuværende spil, da der går snak om, at Manning indstiller karrieren, så vil man i den grad kunne bruge Luck i næste års draft. Det kan gøre, at Colts egentlig ikke kan bruge en sejr over Jax til noget godt.

• Svara
    • 03
      Bosse30
      den 8 december 2011 19:01

Det er selvfølgelig sejr over Jax der menes.

• Svara
    • 04
      gerre
      den 8 december 2011 19:08

Andet afsnit forstår jeg ikke. Hvis de ikke har vundet før Jags kampen, så kan de højst gå 1-15, og derved få førstevalget uanset hvad. Og hvis de har vundet før den kamp, jamen så er det odds 6 allerede tabt.

• Svara