FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Hvilke andre "ekspert" sider bruger i?

• 01
    zidane5
    den 12 december 2011 19:55
    • Svara
    • 02
      Parise
      den 12 december 2011 20:06

Personligt finder jeg langt de fleste af mine spil hos odds1. Har spurgt konen om vi ikke kan sætte min profit derfra ind som en fast del på budgetkontoen. Ellers er der en side som hedder spilXperten.com , som dækker mine udgifter til odds1-spil :P

BetXpert.com virker til af være nede. Men det lyder som en vild side du har fundet dig der. Glæder mig til at høre om andre også mener det er den "bedste" derude til tips/lotto og sådan?

• Svara
    • 03
      cbll
      den 12 december 2011 20:08

Muligvis det ringeste forsøg på reklame i mands minde..

• Svara
    • 04
      FrederikLarsen
      den 12 december 2011 21:37

Nu så jeg ikke hvad han skrev, men synes faktisk idéen i overskriften er ok.

Personligt, så er jeg ny i betting og bruger kun SpelXperten.com og SpilXperten.com som "eksperter" pt. da jeg synes andre virker useriøse, men da jeg er ny, kan det jo ske jeg ikke har opfanget andre seriøse kandidater og konkurrence er noget af det sundeste.

Så sig da endelig frem :)

God aften.

• Svara
      • 05
        cbll
        den 12 december 2011 21:40

Naturligvis er det godt at få flere kilder på betting. Ham her fyren var dog kun ude på at promovere sit "bettingsite", med "" fordi den lignede noget der var løgn :-)

Jeg bruger personligt ikke specielt mange sider - der er for få der har eksperter der performer konsistent og stabilt.

Livebetter selv på 9 ud af 10 bets - så jeg bruger et netværk af andre folk rundt om i europa, og sidder på et rum sammen på MSN og udveksler idéer, meninger, etc... For mig at se er det vejen frem - måden at slå bookmakeren på via early bets bliver bare sværere og sværere. Tag bare superligaen som eksempel. Den er efterhånden et helvede at bette på - bookmakerne er bare for gode. Der hvor de kan slås, er live.

• Svara
      • 06
        FrederikLarsen
        den 12 december 2011 21:44

Enig. Har også brugt mange timer på at finde seriøse og professionelle sider, men dog finder jeg ikke rigtig nogle som er noget ved.

Mange tager for store beløb uden man kan se stats, hvilket ikke holder :).

• Svara
      • 07
        Sutsko
        den 12 december 2011 22:18

@FredrikLarsen

Godt du er skeptisk omkring betalingssites. For der er rigtig mange specielt amerikanske services der er rent fup og fidus, og jeg tror vi er mange, der har dummet os på den slags gennem årene.

Der findes ikke mange services, der genererer plus over lang tid, hvor odds rent faktisk også er til at få. Sammensæt en portefølge af tippere du tror på, og har monitoret over lang tid. Gerne folk/services som har en lang "trackrecord". Hvis jeg skal lave lidt reklame for nogle af de services der er her på siden, så kan du tage "Den Sorte Boks" der igennem de år den har eksisteret har skabt et sundt og fornuftigt plus hvert år. En anden rigtig dygtig service er Giacobbo fra Spelunivers, der igennem snart et årti har skabt overskud år efter år. Men husk det er mennesker af kød og blod, der står bag og der kommer swings, så riskmanagement er altafgørende. Dem der drømmer om en hurtig formue skal ikke gøre sig i seriøs betting. Det er et langt sejt træk med mange bump på vejen.

Held og lykke.

Mvh.

Sutsko

• Svara