FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Horsens - Team FOG Næstved

• 01
    jank1
    den 14 november 2011 13:03

Spillet gælder ordinær spilletid.

To hold der står rigtig godt til hinanden, og jeg forudser en rigtig tæt kamp.

Procenter trækkes ned af de formentlig mange point, der kommer i kampen - men det fjerner ikke mit fokus fra, af to gode frontcourts suppleret af gode match-ups på backcourtet også. Kun bænken ser afgørende ud, hvor Næstved har fordel - men udnytter den ikke fordelen, kan det sagtens blive tæt.

Horsens har desperat brug for sejr, og skal holde kampen tæt. De har midlerne til at drille Næstved, der har haft en OT-kamp i sæsonen (ude mod Falcon) og sidste år i Horsens spillede de også X efter ordinær (4 opgør siden).

Lige under 10% må være fair. Giver flot valuebet, men chancen for gevinst er heller ikke stor.

• Svara
  • 02
    WoodmanWoody
    den 14 november 2011 13:03

er jeg den eneste der kun kan få 90 kr igennem her? Har ikke oplevet Limits hos Unibet før.

• Svara
  • 03
    Herba
    den 14 november 2011 15:00

Det kan du ligeså vende dig til, hvis du vinder bare lidt hos Unibet så får du en MEGET kraftig limit. Jeg kunne f.eks kun spille 0.29 euro på Sutskos X i håndbold i går...

• Svara