FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Hjælp til udregning af TBP

• 01
    Jonnajules
    den 21 augusti 2011 21:59

Hej. Jeg sidder og prøver at lave et regnskab og i den forbindelse er jeg meget interesseret i at få en formel for udregning af TBP. Har søgt lidt på forskellige sider, men synes ikke jeg finder en entydig og enkel metode. Er der nogen som har en let måde at regne dette ud på?
    Tak.

• Svara
  • 02
    Diego
    den 21 augusti 2011 22:41

Hej

Det er ganske enkelt. Du dividerer din samlede gevinst med din samlede indsats. Et lille eksempel:

Spil 1: Indsats 500 kr / odds 1,90 / Gevinst: 950 kr.
    Spil 2: Indsats´400 kr / odds 3,50 / Gevinst: 0 kr.
    Spil 3: Indsats 150 kr / odds 2,40 / Gevinst: 0 kr.
    Spil 4: Indsats 200 kr / odds 2,00 / Gevinst: 400 kr.

Samlet indsats: 1250 kr.
    Samlet gevinst: 1350 kr.

Tilbagebetalingsprocent: 1350 / 1250 = 1,08 = +8%

Håber det var hjælp nok.

/Diego

• Svara
  • 03
    Jonnajules
    den 21 augusti 2011 22:44

Helt perfekt. Fatter ikke det stod så kompliceret andre steder, når det er så enkelt. Mange tak!

• Svara