FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Herning-Sønderjyske

• 01
    Razzle
    den 22 december 2011 13:31

AL-Bankligaen

Så er der dømt topbrag på heden, hvor Herning tager imod duksene fra Sønderjyske.

Herning er presset på en hel del punkter til dette opgør.
    Den yderst vigtige keeper Lubos Pisar er ude efter en operation og målet skal vogtes af den blot 16 årige George Sørensen som får sin liga debut. Sikke en start på karrieren i AL-Bankligaen.

Marty Guerin er ligeledes ude med en skade, den stærke canadiske angriber har lavet 13 mål i 16 kampe og han vil blive savnet. Kaptajn Bjørn Østergaard er også stadig ude med sin langtidsskade.

U20 VM har desuden koste sine ofre for Herning holdet. Således er den farlige 2 kæden med brødrene Bjorkstand og Thomas Spelling væk. Derudover er Joachim Linnet (som med succes har været stand in for Guerin i 1 kæden) og backen Patrick Madsen også i Canada. Sidst, men ikke mindst er træner Todd Bjorkstand også væk, da han fungere som træner for U20 landsholdet.

På positiv siden gør den landsholdsaktuelle Lasse Lassen comeback for rævene efter et mislykket ophold i Sverige og man har desuden stadig en rigtig god defensiv back linje.

Sønderjyske er det suveræne tophold i AL-Bankligaen og er hele 13 point foran Herning på andenpladsen. Alfie Michaud er stadig skadet, men den tidligere landsholdsmålmand Michael Madsen er en fin erstatning. Brendan Cook og Daniel Villadsen skulle begge være tilbage fra skader, så det er stort set en skadesfri Sønderjyske trup der kommer til Herning i dag.

Dommerbesætning til dagens opgør er Brian Janum og Thomas Lassen og specielt Janum er kendt for at miste overblikket og dømme utrolig mange udvisninger. Et presset Herning hold kunne derfor meget vel ryge i en del udvisninger, hvor Sønderjyske powerplay (spil i overtal) formentlig vil ligge en kæmpe tryk på den nye unge Herning keeper.

Jeg mener det er et konge matchup for Sønderjyske og jeg går rocker vejen og tager handicap spillet til odds 2,25 hos bet365, hvor bla. Expekt følger efter med 2,20. Den får 8 units og hvis odds ikke var en smule faldende havde det været et max spil fra min side. Der må og skal være forskel på de to mandskaber i dagens opgør. De 1,75 på en ren sejr er også et super fint spil.
    Kan i øvrigt oplyse at opgøret bliver vist på tv2sport og jeg sidder helt sikkert klar foran skærmen. Evt. med en kommentar herinde også.. 

• Svara
  • 02
    Dennis1
    den 22 december 2011 13:31

:-D tak for den Razzle - glæder mig til at følge kampen med 8 units placeret!

• Svara
  • 03
    Razzle
    den 22 december 2011 14:21

Ja nu må vi se om der er noget at takke for, men håbet er da bestemt en god sikker udesejr og mønter i lommen til os!!!
    Og lækkert at de endelig viser lidt hockey fra AL-Bankligaen, omend niveauet jo ikke ligefrem er NHL, som tv2sport jo viser en del af i øjeblikket. Lækkert med en masse hockey i skærmen.

• Svara
  • 04
    tipsklubben
    den 22 december 2011 19:44

Sikke dog en frygtelig start!! Øv øv :(

Vi må håbe at deres store rutine kommer dette spil til gode senere i kampen!

• Svara
  • 05
    WoodmanWoody
    den 22 december 2011 19:49

Hva med jer der sidder og følger med på kampen? Skulle man evt gå ind på Sønderjyske live?

• Svara
  • 06
    Razzle
    den 22 december 2011 19:56

Sikke en start... Men der er lang vej igen og nu en udvisning til Herning.. Kom så...

• Svara
  • 07
    trosor
    den 22 december 2011 20:10

DNB sønderjyske, er det ikke fristende ? 1.90 gir den
    Hvis sønderjyske kan lade være at lave fejl i opbyggende spil, så ser spillet da fint ud. De ser større og hurtigere ud synes jeg set over første periode.

• Svara
  • 08
    gunners
    den 22 december 2011 20:18

jeg synes 1,9 er fristende....

• Svara
  • 09
    Razzle
    den 22 december 2011 20:33

Ja nu går det da lidt den rigtige vej..
    Trosor - håber du fik spillet...

• Svara
  • 10
    trosor
    den 22 december 2011 20:36

det gjorde jeg desværre ikke :( var lige midt i maden, men jeg nåede den rene sønderjyske sejr til 1.60 med fin indsats, den ser nu osse fin ud nu :)

• Svara
  • 11
    Razzle
    den 22 december 2011 21:39

Skandale...

• Svara