FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Herlev - Herning

• 01
    Outsider
    den 1 december 2011 14:45

Argumenter:

1) Herlev startede sæsonen som lyn og torden og lå længe over Herning i tabellen. Siden blev de slidte og fik en nedtur, men nu virker de tilbage igen.

2) Herlev har vundet to af de seneste tre kampe og spillede godt med i Frederikshavn i fredags. Nu håber de på at have Staal tilbage, så de kan være fuldtallige.

3) Fuldtallige er noget de kun drømmer om i Herning, for udover en lille håndfuld skader, så døjer de også med træthed efter en hård weekend, hvor de deltog i Continental Cup.

4) Formen er heller ikke at prale af i Herning, hvor de var heldige med en sejr hjemme mod AaB i den seneste kamp, mens de på udebane har været skidt kørende i et længere stykke tid. De har ikke vundet på fremmed is i halvanden måned og har tabt fire kampe i træk.

5) Herlev vandt tidligere på sæsonen hjemme mod Herning, og de kan sagtens gøre det igen mod et træt og slidt udehold, der allerhelst vil spille hjemme i vanlige omgivelser. Flot odds!

• Svara
  • 02
    Razzle
    den 1 december 2011 14:45

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg til dels er enig i spillet. Odds lyder højt og det er en lang tur til Herlev for et lidt slidt Herning mandskab. Det virker dog til, at flere Herning profiler fik pause under det omtalte Continental Cup.

Du skriver at Herlev har vundet 2 ud af de sidste 3 kampe, det er helt korrekt, men de har også kun vundet 2 ud af de sidste 10 kampe!! Er dog helt med på din pointe om, at de virker til at være kommet i gang igen.

Du nævner at Herning mangler en lille håndfuld spillere pga. skader. Hvem er de spillere?? Jeg har endnu ikke selv info på hvilke spillere de mangler, så det kunne være meget fedt med nogle navne. :-) (Bortset fra Bjørn Østergaard som jo har været ude i længere tid)

Jeg afventer lineups før jeg ryger afsted på denne kamp.

• Svara