FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Handicap ?????

• 01
    MMLarge
    den 6 januari 2012 21:31

Hej.
    Har fulgt Spilxperten.com et stykke tid, og er sku imponeret over mange af de væddemål der bliver langt ud, sikke en viden mange af Jer ligger inde med. Helt fantastik.
    Mit spørgsmål kommer her: Er der ingen der spiller handicap sejre inde for fodbold, er der ikke værdi i det eller hvordan ser det ud med det.
    Håber på lidt fedback.

• Svara
  • 02
    cbll
    den 7 januari 2012 02:50

Jo, folk spiller handicap sejre. Primært vha. asian handicap (læs mere i FAQ i højre hjørne).

• Svara
  • 03
    MMLarge
    den 7 januari 2012 09:42

Ved godt at folk primært spiller asien handicap, men det var ikke lige det jeg mente. Det jeg mente var om folk ikke spiller alm handicap. f.eks Verona igår gav 1.70 på en sejr, og 3.50 på handicap 0-1. Tog den selv da bla. Dam havde anbefalet en verona sejr så jeg tænkte at det kunne give lidt ekstra. Desværre vandt de kun 2-1.
    Synes bare ikke at folk herinde anbefalder den alm handicap så hyppig.

• Svara
  • 04
    DickHansen
    den 7 januari 2012 10:27

MMLarge: Det skyldes i meget høj grad at der er lange traditioner for at bookmakerne holderne en lav TBP på europæiske handicapsil, plus minus 90 %.
    Eftersom de asiatiske marked typisk holder en TBP på omkring 97 %, så er det altså oftest mest attraktivt at spille eksempelvis Verona -1,5 (asian) end det er at spille Verona -1 (euro handi), ganske enkelt fordi spillet jo er eksakt det samme, men præmien typisk er væsentligt højere.
    Selv hvis -1,5 linjen ikke tilbydes, er det fortsat oftest bedre at tage den udbudte asian-variant, da det, sat præmie og risiko overfor hinanden, simpelthen bedst kan betale sig.
    Derfor har europæisk handicap sjældent andet berretigelse, end at det giver muligheden for at spille på en 1-målssejr til et givent hold, hvilket jo som bekendt ikke kan gøres på asian handicap. Selv dette er dog sjædent spændende, simpelthen fordi bookmakerne holder en lav TBP på dette marked.

• Svara
  • 05
    MMLarge
    den 7 januari 2012 10:49

Tak for svaret - er blevet klogere.
    Holder mig væk fra de -1(euro handi). Men mere vil have mere ikk.

• Svara