FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Hamburger SV - Augsburg

• 01
    Van Basten
    den 17 december 2011 12:58

HSV med mulighederne her.

Kun fire point skiller Hamburger SV og Augsburg i tabellen, men dette skyldes først og fremmest førstnævntes utilfredsstillende og ringe sæsonstart. HSV er dog i den grad kommet tilbage på sporet, og de har nu kun tabt én af deres seneste ti kampe. Øjeblikkeligt er der anseelig klasseforskel HSV og Augsburg imellem.

Oprykkerne fra Augsburg hænger lidt overraskende på i bunden endnu. Truppen er ikke særlig stærk, og derfor forventer mange, at de før eller siden må slippe grebet – nedrykning er meget sandsynlig. På udebane mod et af de bedst spillende hold i Bundesligaen får de det svært under alle omstændigheder.

HSV har kun lukket ét mål ind i de seneste fire kampe, og de har trukket sig sejrrigt fra de seneste to hjemmekampe. Dette ligner en klar hjemmesejr.

5 units på HSV -1 (AH) til odds 2,02 ved 188bet.

• Svara
    • 02
      eM-_-

Danske-spil har 2.20 på HSV -1. Mvh eM

• Svara
    • 03
      eM-_-

Danske-spil har 2.20 på HSV -1. Mvh eM

• Svara
      • 04
        cbll
        den 17 december 2011 13:01

Hvis Danske Spil har 2.20 på -1 asian handicap på denne kamp giver jeg personligt kajkager til hele spilxperten :-). Det er nok nærmere euro handicap du har fat i der - hvor de iøvrigt ligger eeekstremt under markedet, dog ikke underligt, med deres elendige odds.

• Svara
      • 05
        eM-_-
        den 17 december 2011 13:03

Ja det fandt jeg ud af, jeg beklager for mit for hurtige anlæg :-).

• Svara
      • 06
        cbll
        den 17 december 2011 13:08

Intet problem - du kan dog hurtigt danne dig et overblik over odds ved f.eks. at bruge www.oddsportal.com - ganske fin side. Er nok større chance for at finde en guldkrukke for enden af regnbuen end at danske spil har markedets bedste odds!

• Svara