FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Håndbold EM i Serbien - TIPS!

• 01
    FrederikLarsen
    den 15 januari 2012 12:13

Hej.

Synes vi skal lave en tråd med spil til EM i Serbien. Både før spil såvel som livespil :)

Synes der er god værdi i Serbien -2.5 til 2.03 hos Bet365. Selvfølgelig er Serbien nervøs, men det er en kedel dernede og de har holdet til at kunne komme langt.

Kom med jeres spil.

God dag

• Svara
    • 02
      Roman Empire Specials
      den 15 januari 2012 12:41

Synes Polen mod Serbien er oplagt til livebetting, da der er en masser usikkerheds faktorer.

Hvordan serbernes hjemmebane er - og hvordan spillerne tackler denne (særligt indledningsvist). Hvordan serberne spiller uden styrmand Bojinovic. Hvordan Polens forsvar og keeper fungerer - det var helt håbløst mod Danmark, hvor deres normale 3.valg stod på mål.

Serberne er desuden startet sløvt i mange kampe - også på det seneste.

• Svara
      • 03
        FrederikLarsen
        den 15 januari 2012 12:45

Enig. Tror dog Polen kommer til at halte efter grundet målmandsposten.

• Svara
      • 04
        nygaard84
        den 15 januari 2012 13:22

Sejler rundt med at finde statistik over de sidste EM og VM slutrunder,
        Altså en side hvor man kan se detaljerne fra kampene, scorede mål, straffekast scoringer osv?
        nogen der kan hjælpe med det?

• Svara
      • 05
        Roman Empire Specials
        den 15 januari 2012 13:49

http://www.ehf-euro.com/Team-Statistics.1921.0.html

http://ihf.info/IHFCompetitions/WorldChampionships/MensWorldChampionships/MensWorldChampionshipinSweden/tabid/5183/Default.aspx

• Svara
      • 06
        nygaard84
        den 15 januari 2012 14:10

Mange tak for hjælpen :)

• Svara
    • 07
      FrederikLarsen
      den 15 januari 2012 20:34

dk vinder 1.halveg til 1.9

• Svara
      • 08
        cbll
        den 15 januari 2012 20:41

Noget offtopic, men

Texans (4.60)@Betfair
        Texans +6.5 (1.90)@Bet365

Er spillet.

• Svara
      • 09
        FrederikLarsen
        den 15 januari 2012 20:55

Gik godt :)

• Svara
    • 10
      trosor
      den 15 januari 2012 14:45

Mine eneste spil pre match umiddelbart bliver
      DK-SLO - Martin Straňovský over 4.5 mål - Nordicbet 2.15
      Der skal ihvertfald være 50 % chance for at han kan lave 5 mål i dagens kamp, ser ham som første mand i forbindelse med straffekast, Sulc(delt topscorer CL) som desværre ikke er med idag var nok en af de andre konkurrenter, men har svært ved at se andre komme foran ham i straffe konkurrencen. Han står højst sandsynlig overfor stærke Landin, men han plejer at have et kæmpe skudrepertoire.. Derudover er han osse farlig i kontrafasen, alt andet lige synes jeg der skal være fine muligheder for at han kan lave 5 mål idag.

PL-SER - Momir Illic over 4.5 mål 1.60 - Nordicbet 1.60
      Nok står han i skyggen af Jicha i Kiel, men det er immervæk osse en helt anden slags konkurrent end den han får på Serbiens landshold. Gætter på han får lov at spille 45-50 min og så skal der være fin mulighed for at lave 5 mål efter min mening. Szmal er ikke med for polen hvilet trækker 2-3 % i retningen af spillet. Derudover så ligner det at det meste af læsset skal trækkes på bagspillerne Illic-Sesum-Vujin. Jeg tror godt på at Illic kan nå over 4 mål idag

Jeg kan prøve at byde ind med nogle livespil senere idag måske :)

• Svara
      • 11
        trosor
        den 15 januari 2012 14:50

Glemte selvfølgelig at nævne Illic og Vujin plejer at dele straffekast imellem dem, endnu et plus for spillet :)

• Svara
      • 12
        trosor
        den 15 januari 2012 15:29

DK-SLO - Hans Lindberg over 4.5 mål - Nordicbet 1.90
        Sidste nyt fra den danske EM lejr er at Lasse Svan ikke kommer til at spille i aften hvilket lige pludselig gør dette spil meget mere interessant, er dog også faldet fra 2 til 1.90, men jeg mener ikke det er nok. Hans Lindberg med 60 min spilletid skal have over et godt stykke over 50 % sandsynlighed for over 4 mål.
        Lindberg kan muligvis komme til at ligge fremme i 5-1 forsvar og i den forbindelse fiske bolde eller ihvertfald være medvirkende til det, det betyder at han starter 7-8 meter længere fremme på banen end venstrefløjen, hvilket burde kunne give nogle mål på landins udkast.

• Svara
        • 13
          Sputnik1
          den 15 januari 2012 19:50

Hans Lindberg scorer før Mikkel Hansen og Thomas Mogensen til odds 3,30 Bet24.

Mogensen starter på bænken, så ligner en duel mellem de to andre, og der synes jeg ikke Lindberg skal være så under tippet.

• Svara
        • 14
          jank1
          den 15 januari 2012 20:44

Hej Sputnik1. Hvem scorede først af Hans og Thomas?

jank1

• Svara
        • 15
          Sputnik1
          den 15 januari 2012 20:59

Mogensen kom desværre ind og scorede første mål, sidenhen har Lindberg scoret 4 mål, uden at de to andre har scoret.
          Så lidt uheldigt.

• Svara
    • 16
      mnbech
      den 16 januari 2012 16:49

EM kører videre for fuld skrue, og jeg er sikker på der er mange der sidder med en masse tanker omkring aftens kampe, så det ville da være oplagt at fortsætte med at smide ind her hvad man har i tankerne.

Personligt har jeg selv kig på et par spil.

Anser Kroatien som forholdsvis store favoritter imod Island der stiller op uden Snorri Gudjonsson og Olafur Stefansson samt førstemålmand Gustaffson (Magdeburg) der skulle være blevet så syg at de har måtte indkalde en erstatning.

Kroaterne skulle eftersigende mangle Balic, hvilket umiddelbart virker som en stor svækkelse da han er en verdensklasse spiller på sine gode dage men samtidig er det jo også set tidligere at hans humør kan ramme et lavpunkt og så går det i høj grad udover angrebsspillet. Til at dække for ham har de så stortalentet Dunvjak der er den dyreste håndboldspiller der nogensinde er blevet handlet og slår sine folder i Hamburg.
      Kroaterne skulle i øvrigt være massivt til stede i hallen til denne kamp og vi ved jo alle hvordan de balkanlande om nogen kan få en hal til at koge.

Hjemmesejren ligger i 1.45-1.50 hvilket indikerer favoritværdigheden, men kroaterne virker stærke og det er vel en tidlig gruppefinale så der er ikke råd til at slække på noget som helst så jeg overvejer kraftigt at gå på den rene hjemmesejr.

Ydermere plejer kroaterne og stå super stærkt i forsvaret anført af gode gamle Igor Vuri og deres træner har været ude og sige at de skal passe på de ikke er for ukoncentrerede i angrebsspillet da islændingene er stærke i kontrafasen og derfor kan jeg forestille mig Kroatien ikke blæser derud af når de angriber, hvilket de i forvejen ikke har for vane, i hvert fald ikke så længe Balic har været strategen. Duvnjak har jeg ikke set så meget, så skal ikke kunnet sige om det har ændret sig så meget.
      I målet har de også en klassekeeper i Alilovic.

Nordicbet har Island til at score under 26 mål til odds 1.85 med pengene tilbage ved præcis 26 mål, hvilket jeg også overvejer kraftigt at hoppe på ud fra ovennævnte betragtninger.

• Svara
      • 17
        FrederikLarsen
        den 16 januari 2012 19:32

Jeg spiller Kroatien -2.5 til 1.83

• Svara