FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

HIK - HB Køge(1. Halveg)

• 01
    cbll
    den 30 augusti 2011 16:22

Landspokalturneringen

Køge har på sin vis indtaget rollen - endnu en gang - som prügelknabe i superligaen. Dog er spillet løftet langt højere end sidst, hvilket en flot 3-0 sejr imod Silkeborg, og 2 scorede mål imod FCK bevidner. Jeg mener helt klart, at de har erkendt deres niveau, og spiller derefter.

HIK har hentet forstærkninger - bl.a. den velkendte, dog efterhånden aldrende Carsten Fredgaard. Ligeledes har de klaret sig godt i 2. Division Øst, hvor det er blevet til 3 sejre, og ingen nederlag. Dog har de indkasseret 5 mål i de tre sejre.

Dette er meget et tip baseret ud fra superliga versus 2. divisions logikken. Man spiller anderledes i divisionssystemet i Danmark, hvor det generelt er meget offensivt, og meget gamblene. 1. Division er mig bekendt en af de højst scorende professionelle ligaer i Europa - og 2. Division ligger også lunt i svinget på den statistik.

HB Køge har udviklet sig taktisk, har mere selvtillid, og selverkendelse. Jeg tror de presser frem fra første øjeblik, og 1,80 på en halvegs-sejr finder jeg ganske velbetalt.

• Svara
  • 02
    FrederikLarsen
    den 30 augusti 2011 16:22

Enig. Jeg har spillet HB Køge Halveg/Fuldtid til 1.90

• Svara