FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

HC Vitkovice - HC Liberec

• 01
    Balastik
    den 27 januari 2012 11:06

Vitkovice er for alvor ved at få styr på spillet, og ikke mindst alle de skader der har ødelagt en del af deres sæson.

Man har fået Viktor Ujcik tilbage, og han har været vanvittig skarp i hans første par kampe efter hans tilbagekomst.
    Det samme har Jiri Burger været, men det kan man jo sige stort set altid, for han er bare uhyggelig.

Vitkovice vinder rigtig mange af deres point på hjemmebane, og det skal de helst også her.
    Deres powerplay har virket rigtig fornuftigt på det seneste, og det får Liberec svært ved at stoppe.

Liberec har overpræsteret i år, og man har til tider levet rigtig meget på Petr Nedved. De har ikke en specielt bred trup.
    De har tabt deres seneste 3 udekampe i træk, og så er Vitkovices hjemmebane absolut ikke det letteste sted at vende det, måske tværtimod.

Vitkovice er et tophold i den tjekkiske Extraliga, og måske man får det lidt mere at se, nu hvor skaderne ikke irriterer dem så meget mere.
    Marek Malik med vildt mange NHL kampe på CV'et har i hvertfald også midlerne til at lukke Nedved ned selvom det bliver svært, og hvis de kan det, så tror jeg også på en Vitkovice sejr her.
    Vitkovice der har hevet et par meget fornemme sejre på hjemmebane på det sidste også.

Liberec har også haft rigtig store problemer defensivt på det seneste. Man har blandt andet tabt 6-4 til Sparta Prag og hele 10-4 til Plzen. Hvis man holder åbent hus igen, så udnytter Jiri Burger og Viktor Ujcik det med det samme som de spiller lige nu.

55-56 % på Vitkovice her.

• Svara
  • 02
    FrederikLarsen
    den 27 januari 2012 11:06

Godt spil, hvor langt ned kan oddset komme, før det ikke er spilbart mere?

• Svara
  • 03
    HP
    den 27 januari 2012 11:58

Nu har manden jo skrevet, at han giver Vitkovice ca. 55-56%, hvorfor den bør være spilbar ned til omkring 1,80...

• Svara
  • 04
    FrederikLarsen
    den 27 januari 2012 12:15

Jeg spurgte da jeg ikke har den store kendskab til det, håber det går!

• Svara
  • 05
    HP
    den 27 januari 2012 12:19

Ja da, naturligvis går det. Hvis mit svar fik en bebrejdende undertone var det ikke tilsigtet. Formel: 100:55,5 = 1,80.

• Svara
  • 06
    FrederikLarsen
    den 27 januari 2012 12:31

Super, tak for hjælpen :)

• Svara