FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

HC Liberec - BK Mlada Boleslav

• 01
    Balastik
    den 18 november 2011 22:41

Jeg har en anden analyse på over 5,5 mål her, men jeg prøver mig også med et lille langskud.

Liberec har spillet god hockey på det sidste, og har også vundet 4 kampe i træk. De ligger 1'er i rækken. Måske det lyder dumt at spille mod dem, men de har overpræsteret i år. Og jeg tror heller ikke på at vi får dem at se som mestre, når sæsonen slutter.
    De mistede et par gode spillere i sommers, men man må sige at andre har gået ind og taget noget ansvar.
    Selvom de har vundet de fleste kampe på egen is, så har de faktisk spillet halvdelen af kampene uafgjort i ordinær tid, bl.a. mod Karlovy Vary der sidder i hårde pengeproblemer og en ikke særlig bred trup.

Mlada Boleslav ligger sidst i rækken, men har et hold der absolut ikke hører til der. I sommeres blev der handlet kraftigt ind, og ind kom blandt andre den stærke Jaroslav Balastik.
    Det er ikke længe siden at vi havde en lille pause fra de europæiske ligaer, pågrund af landsholdspause. Det må man sige at Mlada Boleslav har udnyttet. De har hentet Andrej Podkonicky i Kometa Brno. En yderst farlig herre, der bliver en succes. Derudover hentede de Jaroslav Koma, også fra Kometa Brno, og til sidst hentede de Darrel Hay fra netop dagens modstander fra Liberec.

Det er altså et toptunet hold fra Mlada Boleslav der kommer i aktion.
    1. kamp Mlada Boleslav havde efter landsholdspausen, så længe ud til at blive en succes. Man førte 3-1 med 1 periode tilbage mod topholdet Pardubice. Desværre for Boleslav tabte de 3-4. Men en godkendt præstation fra deres side, der dog måtte se Pardubice smutte med alle pointene.

Liberec må snuble på et tidspunkt, og har som skrevet op over heller ikke været for overbevisende i deres kampe med en del uafgjorte. Mlada Boleslav har tilgengæld hentet et par gode forstærkninger fra bl.a. dagens modstander her i landsholdspausen.

Jeg tror på vi kan få en lille overraskelse at se her, og smider 3 units afsted mod Mlada Boleslav.

• Svara
  • 02
    Balastik
    den 18 november 2011 22:41

En lidt ærgelig fornemmelse efter kampen her.
    Mlada Boleslav misser 3 friløbere, og er klart farligst i gennem hele kampen, og kommer da også på 0-1. Dommeren var utrolig ringe, og dømte ofte nogle meget meget tvivlsomme udvisninger til Mlada Boleslav i gennem hele kampen, hvor Liberec så også laver deres mål.
    Udover det, var Jaroslav Balastik også centimeter fra at kalde sig dobbelt målscore, da han havde et drøn på indersiden af den ene stolpe.

Ærgeligt :-)

• Svara