FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

HC Ceske Budejovice - BK Mlada Boleslav

• 01
    Balastik
    den 2 december 2011 16:57

Det ser ud til at Ceske Budejovice mener det alvorligt i år. De ser skræmmende ud, og hold som Plzen, Sparta Prag og Liberec godt kan begynde at ryste en smule i bukserne.

Ceske Budejovice er i gang med en supersæson, og jeg er sikker på at vi ikke har fået det sidste at se til dem.
    De har fået bygget et rigtig stærkt hold op i gennem hele holdet. På målet har de Jakub Kovar, en rigtig stærk goalie, som også er at finde på det tjekkiske landshold.
    Så har de Pavel Kasparik, der laver en masse point for Ceske Budejovice. Der går ikke mange kampe, hvor han ikke laver minimum 2 point.
    På hjemmebane i Budvar Arena, er de vildt stærke. 10 sejre og 4 nederlag har de, og de har vundet 4 i træk.

Jeg troede at Mlada Boleslavs vendepunkt var kommet forleden, og at de kunne snuppe en sejr ude mod Karlovy Vary. Det var nok for tidligt, og Mlada Boleslav blev sendt hjem med et 6-0 nederlag. Der stod allerede 6-0 inden 3. periode skulle begynde.
    Mlada Boleslav har hentet et par forstærkninger ind for et par kampe siden, blandt andre Podkonicky fra Kometa Brno. Han lignede godt nok en mand der ikke havde den store lyst til at spille hockey sidst. Han fik også 2 dumme udvisninger.
    Set over hele kampen, hang Mlada Boleslav lige et sekund eller 2 efter hele tiden, og det resulterede i et hav af udvisninger. Det kostede, og Karlovy Vary scorede 4 eller 5 af deres mål i powerplay. 2 af dem i 5 mod 3.
    Spillerne hang med hovederne. Det har set helt anderledes ud når de spiller på hjemmebane, hvor de har spillet aggresivt og med gejst. Det har man ikke set de sidste par gange de har spillet på udebane.
    En mand som Jaroslav Balastik var stort set usynlig igennem hele kampen, og hjalp heller ikke synderligt meget til.
    Mlada Boleslav har 2 sejre, 2 uafgjort og 8 nederlag på udebane med en målscorer på hele 22-44.

Ceske Budejovice er uhyggelige lige nu, og hvis Mlada Boleslav ikke passer på, så kan de løbe ind i en øretæve her endnu en gang.

De 2 hold har mødtes to gange tidligere i denne sæson, og her er det endt med sejre til Ceske Budejovice. 2-5 og 4-2 har sejrene lydt på.

• Svara
  • 02
    mbkle
    den 2 december 2011 16:57

Betsafe også med 1,85. Ved godt at mange har limits der men ville bare lige nævne det alligevel.

Superdejlig periode du er inde i nu Balastik! Dejligt at du kom tilbage til Extraligaen og at du holder fast selvom du havde en forfærdelig periode på et tidspunkt, så har du virkelig revancheret det! Keep up the good work!

• Svara
  • 03
    Balastik
    den 2 december 2011 19:54

Hej mbkle.

Tak for de pæne ord. :-)

Jeg må da også indrømme at jeg synes at det så meget sort ud på et tidspunkt, men heldigvis er der begyndt at komme noget godt ud af det igen.

Jeg vil nok begynde at kigge mest på Extraliga igen, da jeg har mulighed for at se kampene igen. Der var en lille krise i starten af sæsonen, da jeg ikke kunne se kampene, og selvfølgelig gjorde tingene noget svære for mig.

Mvh

• Svara
  • 04
    Balastik
    den 2 december 2011 20:37

Selvfølgelig er det Jaroslav Balastik der slagter mit spil halvandet minut før tid, øv!

• Svara