FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

HB Køge - FC Midtjylland

• 01
    Van Basten
    den 21 oktober 2011 10:35

Jeg tror på ’Ulvene’ her.

Dette er mødet mellem bund og top – hele 20 point skiller de to hold. FC Midtjylland er måske det bedst spillende hold for tiden: De har fire sejre i træk, og seks af de seneste syv er vundet. Senest slog man fortjent Brøndby IF på hjemmebane.

HB Køge har været gode med i flere af deres kampe, men mon ikke de mistede den sidste snert af overlevelseshåb med nederlaget til SønderjyskE. De har nu otte point op til sikkerheden, 10 nederlag i 12 kampe og to karantæner inden dette svære opgør.

Kun sejr tæller for begge hold, så der kommer sikkert gang i den. FC Midtjylland bør tage styringen og sætte de kommende nedrykkere på plads.

3 units på FCM -1 (AH) til odds 2,06 ved 188bet.

• Svara
  • 02
    DickHansen
    den 21 oktober 2011 10:35

HBK mangler både Marcel Rømer og Simon Richter i øvrigt.
    ER personligt mere til linien -1,5 til 2,64 også hos Pinny :)

• Svara
  • 03
    Dennis1
    den 21 oktober 2011 13:17

Jeg er enig i, at kun sejr tæller for begge hold og at formkurven fortæller, at FCM er flyvende og HB Køge det modsatte.

Når jeg tænker tilbage på de to holds første opgør, så var FCM meget kyniske, mens HB Køge var ekstremt ineffektive - var fodbold et spil om at dominere kampen og skabe chancer, så ville Køge have været en fortjent vinder i det opgør. Det, samt den oplevelse jeg havde af FCM på Århus stadion gør, at jeg holder mig til -1 (AH) på denne.

• Svara