FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

HB Køge - Brøndby

• 01
    cbll
    den 4 december 2011 14:14

Jeg har før revset bookmakerne for konstant at have Brøndby som favoritter på trods af deres elendige spil, og deres famøse 10. plads. Nu møder de dog - for en sjælden gang - et hold, der ligger under dem. Jeg spår dog ikke HB Køge mange chancer.

Et 1. halvegs bet kan være noget risky, men Brøndbyspillerne skal uden tvivl performe godt i denne kamp. Ellers bliver der simpelthen hugget hoveder i vinterpausen. Hvis motivationen ikke er der nu, så ved jeg ikke hvornår den skal komme - og spillerne blev sågar straffet efter Horsens fadæsen.

Et genert asianhandicap spil - jeg mener dog at værdien er der. Skal Brøndby have noget fra denne kamp, vil fans, træne, og spillerne selv have at de blæser ud fra første sekund. Noget, jeg ikke tror et svagt Køge-forsvar kan håndtere.

• Svara
  • 02
    Leandinho
    den 4 december 2011 14:14

Brøndby 0-8-0 på udebane til pause i denne sæson. Auri er ikke kendt for at komme blæsende - se bare Horsens-kampen, hvor alle forventede et "vendepunkt" og hvor man i stedet var tandløse offensivt.

HB Køge har stået markant bedre under TMN, og jeg kan godt lide Steffens anbefaling på under 2,5 mål som dagens spil i B.T. 0-0 til pause og sen Brøndby-scoring i en uskøn 0-1'er?

• Svara
  • 03
    cbll
    den 4 december 2011 14:41

Korrekt, statistikken taler mod spillet. Men Brøndby er bare statistikkens grimme barn; de er jo mere uforudsigelig end de fleste vilddyr..

Jeg tror nu bare, at Auri er en presset mand. Ikke at det ikke lå i kortene med hans jobbeskrivelse, men stadig. Presset er desuden også på spillerne, og det ville være katastrofalt at gå ned til upåagtede HB Køge.

Nok meget et spil på mavefornemmelsen - men Brøndby er et hold der gør det uventede relativt ofte.

• Svara