FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Guimaraes – FC Midtjylland

• 01
    Van Basten
    den 4 augusti 2011 08:55

De åbenlyse målchancer kunne tælles på en babyhånd i størrelse XS, da FCM og Guimaraes stødte sammen første gang i Herning. Returmødet i Portugal bør i mine øjne blive en gentagelse.

Guimaraes var sidste sæson bundsolide på eget græs, hvor ingen af de fire storhold fra Porto, Sporting, Braga eller Benfica formåede at få tre point med fra Dom Afonso Henriques Stadion.

Det var dog ikke champagnebold, der blev disket op med på førnævnte stadion, hvor de højest scorende affærer var to 2-1-sejre over hhv. Braga og Benfica, hvor sejrsmålet i begge tilfælde faldt syv minutter før tid.

FCM er defensivt ikke noget hold, jeg vil sætte min hat på ved et under-spil, men de viste virkelig lovende takter i den første kamp, og det ses da også oftest, at et hold forholder sig til en taktik nationalt, men til en anden ude i Europa. For FCM er det vigtigt at forholde sig afventende i returopgøret og slå til, når chancen byder sig.

Omvendt må det også sidde i Guimaraes-spillernes hoved, at en FCM-scoring vil betyde, at man skal op at score to gange: Noget, man blot gjorde fire gange i 15 hjemmekampe i sidste sæson.

Odds 1,85 på maksimalt to scoringer i kampen virker lækkert. 4 units på det udfald hos Nordicbet.

• Svara
  • 02
    Amagerpalmen
    den 4 augusti 2011 08:55

Martin Albrechtsen er også med i truppen, så Riddersholm har lidt mere at vælge mellem nu til defensiven. Nordicbet har justeret deres odds til 1,75, men bet at home giver odds 1,80 på samme udfald.

• Svara