FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Gregers Schytt - Kasper Dinesen

• 01
    Sutsko
    den 6 oktober 2011 19:00

Badminton den danske liga, hvor Team Århus skal over til en omgang klø i Greve. Om det er derfor Morten Brødbæk har meldt afbud skal jeg være usagt. Team Århus chance for point er mikroskopisk. I anden herrersingle skal unge Kasper Dinesen op mod rutinerede Gregers Schytt.

Kasper Dinesen virker som en seriøs ung spiller med ambitioner. Han er en fighter, men der er fortsat langt til det højeste niveau herhjemme.

Gregers Schytt er en dygtig spiller, der dog ikke træner så meget mere. Det er Dinesens eneste chance han skal løbe og fighte ham ned. Det er derfor jeg giver Dinesen 25% for hans niveau er et pænt stykke fra Schytts.

Værdien naturligvis til 10 units. Desværre ingen som har kopieret Nordicbet, der er eneste bookmaker med dette odds, hvorfor jeg nøjedes med at poste 5 units. Dette er et MAXspil.

Held og lykke til dem af jer der får glæde af spillet.

• Svara
  • 02
    mortend
    den 6 oktober 2011 19:00

uenig

• Svara
  • 03
    Sutsko
    den 6 oktober 2011 19:34

Det er bare i orden, så dan skabes markeder.

Ville sætte stor pris på en udybning altid rart med input.

God aften.

Mvh.

Sutsko

• Svara
  • 04
    mortend
    den 6 oktober 2011 20:05

er hans lillebror :P

• Svara
  • 05
    mortend
    den 6 oktober 2011 23:10