FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Granada - Barcelona

• 01
    Original
    den 25 oktober 2011 10:02

Jeg tør! Det er sjældent jeg spiller under spil når det gælder Barcelona, men i dag synes jeg der er værdi.

Barcelona har ikke spillet optimalt i de seneste par kampe, og det viste de også mod Sevilla hvor de ikke kunne score på hjemmebane hvor de ellers havde et snit på over 5 scorede mål i snit.

Messi har spillet langt fra sit bedste i de seneste to kampe. Han brændte omkring 10 store chancer mod Plzen og brændte straffe og enormt mange chancer mod Sevilla.

Jeg tror ikke Granada scorer. For ligemeget om Barcelona spiller ringe, så er defensiven stabil, for vi så mod Sevilla i weekenden, at de ikke fik nogle som sådan store chancer. Så at Barcelona højst må scorer 3 mål og holde clean sheet, ser umiddelbart okay ud. Også når man tænker på deres 4 seneste kampe er endt under 3,5 mål.

Barcelona spiller heller ikke så godt ude som de gør hjemme. For de har vundet en og spillet to uafgjorte, vi så jo typisk, at de havde vundet alle tre kampe. De har godt nok kun spillet 3 udekampe mens resten har spillet 4-5 udebanekampe.

Under 3,5 mål i denne kamp virker altså rigtig god, og hvis Messi er en smule rystet over sine seneste afbrændere og sine lidt ringere præstationer på det seneste, så kan spillet godt gå hjem.

• Svara
  • 02
    Original
    den 25 oktober 2011 10:02

Oddsene er umiddelbart skiftet og nu er under favorit. 1,93 hos 188bet

• Svara
  • 03
    Grunk
    den 25 oktober 2011 10:42

Helt enig.. Spillede den selv igår og ville ha´ smidt den ud her i løbet af i dag.

Granada er 7/8 kampe u2,5 mål. Granadas res. på hjemmebane denne sæson:

0-1 Betis
    1-0 Villarreal
    1-1 Osasuna
    0-0 Atl. Madrid

Dog mangler de til aftenens kamp to normale startere på midtbanen.

Barca har et stramt program for tiden. De spillede i lørdags, i aften (tirsdag), lørdag og igen tirsdag i Tjekkiet.
    De har selvfølgelig nogle ting at skulle bevise efter det skuffende resultat lørdag, men omvendt har de et stramt program og i tilfælde af en stilling der hedder 0-2 eller 0-3, vil der sandsynligvis blive skruet 20-30% ned for tempoet i offensiven. Notér iøvrigt at Valdés har holdt målet rent i over 600 min i streg - en rekord han nok gerne vil udbygge og det bør der være pæne chancer for.

• Svara
    • 04
      Original
      den 25 oktober 2011 12:25

1,85 nu

• Svara
    • 05
      Original
      den 25 oktober 2011 21:53

Hold da op hvor Barcelona ikke præsterer i økeblikket synes jeg! Men spillet gik heldigvis hjem :-)

• Svara