FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Gonzalez - Galdon

• 01
    wausa
    den 23 november 2011 18:05

Spillet er fra challengeren i Ecuador.

To gruseksperter møder hinanden i dette opgør. Jeg tror Gonzalez vinder opgøret rimelig klart.

Odds 1,75 for en sejr i to sæt snupper jeg af disse grunde:

Argumenter for:
    1. Han er en bedre spiller
    2. Gonzalez har god tur i den pt. hvorimod Galdon den seneste tid ikke har været alt for heldig. Dette sidder i en spiller som Galdon - og at han skal vende det mod en spiller som Gonzalez tror jeg ikke meget på.
    3. Gonzalez er i bedre form og vandt seneste indbyrdes opgør, hvor han var uheldig at tabe et sæt.

Argumenter imod
    1. Første indbyrdes opgør mellem de to endte med 3. sæt (omend Gonzalez var uheldig i 2.)
    2. Galdon spiller normalt en rigtig god gang grustennis og kan gøre det svært for Gonzalez, hvis hans offensive våben ikke køre optimalt.

Held og lykke med jeres spil!
    wausa

• Svara
  • 02
    DickHansen
    den 23 november 2011 18:05

1,83 hos Bet365 :)

• Svara