FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Gør Mats Sundin comeback? NEJ

• 01
    Larsen
    den 7 oktober 2009 16:09

Bookmakeren PAF har et sjovt lille spil ude omhandlende hvorvidt Mats Sundin gør comeback i NHL eller Elitserien (Sverige) i denne sæson.

Lad mig sige på forhånd, at jeg ikke kan se Sundin gøre comeback. Forleden bekendtgjorde han på en storstilet pressekonference, at det nu endelig var slut. Sidste år havde han også planer om at stoppe, men kom alligevel tilbage i NHL hen på vinteren. Dengang havde han dog ikke lavet samme officielle udmelding om, at han ville stoppe karrieren, men blot talt om sine overvejelse.

Skulle Sundin fortsætte karrieren skulle det være for at spille vinter-OL i februar 2010 i Vancouver, men dette bliver ganske enkelt for sent for ham at komme i form osv., hvis dette skulle være tilfældet. Han må i den grad have tænkt over, at han misser OL, men det mener han altså, at han kan undvære.

Sundin blev i sommers gift og har flere gange udtalt siden, at nu gælder familien. Noget den ikke kan, hvis man har en NHL-karriere.

Sundin fortsatte karrieren sidste år for at vinde Stanley Cup, hvilket han proklamerede selv. Ingen af de hold, som har råd til svenskeren under lønloftet, er i mine øjne nogen specielt stærke kandidater til Stanley Cup-trofæet.

Nå ja, og hvor mange gør egentlig comeback, når de officielt har sagt stop? Det kan vist tælles på ganske få hænder ud af mange sportsudøvere.

Tilmed SKAL det være comeback i NHL eller ELitserien. Den pengestærke russiske liga KHL tæller altså med, hvor man ellers har set flere ældre NHL-stjerner rejse over.

PAFs 1,10 er ikke meget, men rater man chancen for et comeback til at være 5 %, så synes det ganske fint.

• Svara