FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Godt Nytår og tak for nu!

• 01
    Leandinho
    den 2 januari 2012 04:32

Kære SpilXperter,

2012 bringer nye udfordringer med sig for mit vedkommende, da jeg har sagt ja til at blive motor på en konkurrerende side, der starter med O og slutter på dds1.

For mange vil det måske virke underligt at "tage et skridt ned af stigen", når man til dagligt mænger sig med de dygtigste danske spillere, men jeg har altid levet og åndet for at få lov til at lære fra mig, til at formidle og til at gøre en forskel - det får jeg i den grad chancen for nu. Samtidig er projektet her også en platform til at komme videre til endnu større udfordringer, som venter lidt længere ude i horisonten af året.

Det har været en fornøjelse at debattere med jer allesammen, for slet ikke at snakke om de af jer, jeg også har fået lov til at møde ude i det virkelige liv, bl.a. til et par legendariske SpilXperten-julefrokoster.

Skrub, positiv varians og masser af god bettingkarma ønskes I alle i løbet af 2012.

Leandinho.

• Svara
    • 02
      Leandinho
      den 2 januari 2012 06:31

PS: Et shout-out til mestr som et frisk, eksotisk indslag midt i al danskheden, skal der også lyde herfra. 1st Class work!

• Svara
    • 03
      Original
      den 2 januari 2012 12:30

Hej Leandinho,

Det var en skam, dine analyser var altid en fornøjelse at læse, og mange spil var af verdensklasse.

Held og lykke fremover.

Mvh
      Original

• Svara
      • 04
        vixen
        den 2 januari 2012 13:37

Vi kommer til at savne 0-0'erne og alskens sprogblomster fra alskens ligaer.

Held og lykke + god spillevind. ;-)

• Svara
      • 05
        Diego
        den 2 januari 2012 14:28

Kommer til at savne dig, Dinho ;-)

Superflotte analyser, formuleringer på højt niveau og et stærkt indtryk til sammenkomsterne.

Held og lykke med de nye projekter!

Snakkes ved

• Svara