FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Getafe - Villarreal

• 01
    TheSituation
    den 13 oktober 2011 21:06

Lørdag aften tørner Getafe og Villarreal sammen.

Begge hold har fået en skuffende start på sæsonen, hvor det henholdsvis kun er blevet til 4 og 6 point for hjemme- og udeholdet.

Getafe har ikke fået den ønskede start
    på sæsonen, hvor det flere gange er blevet til smalle nederlag. Senest tabte man med 3-2 til Malaga, i en kamp hvor man var foran 2 gange, men alligevel
    endte med at tabe, hvilket skyldtes et dumt rødt kort. Getafe-holdet består af en lang række unge spillere, som formentlig vil få det svært i denne sæson.

Villarreal har ligeledes fået en skidt sæsonstart, men spillemæssigt har det dog set godt ud, og i de seneste par kampe er offensiven kommet igang igen. Inden landskamps-pausen blev det til 2-2 imod Zaragoza i en meget underholdende kamp.

Begge hold er traditionelt offensivt indstillet, og ønsker at vinde kampene via deres offensive præstationer.

Af de seneste 10 indbyrdes opgør er hele 7 af dem endt med over 2,5 scoringer. Gennemsnitligt set er det blevet scoret 3,1 mål per kamp.

Begge holds hidtidige kampe i denne sæson taler også for et over spil. I Getafes kampe er der i gennemsnit blevet scoret 2,67 mål pr. kamp og i Villarreal hedder gennemsnittet 3,0 mål pr. kamp.

Jeg finder derfor god værdi i odds 2,08 hos 188bet for over 2,5 scoringer i kampen. 4 units sendt afsted herfra.

• Svara
  • 02
    Dennis1
    den 13 oktober 2011 21:06

Lyder som et godt spil - tak for den!

• Svara
  • 03
    Leandinho
    den 13 oktober 2011 22:42

Mjaeh, Mjoeh. "Unge spillere" hos Getafe ligefrem? Af de fem spillere, der er startet inde flest gange i sæsonen (Lacen, Diaz, Lopo, Valera og Moya) er yngestemanden 26. Kun tre af deres i alt 19 startere er under 23.

Tippet isoleret set har jeg svært ved at bedømme - de asiatiske markeder er på vej op, med 2,13 på udfaldet nu. Plejer ikke at være et godt tegn,men analysen derudover er fin.

Good luck!

• Svara
  • 04
    TheSituation
    den 14 oktober 2011 09:34

@Leandinho

At det er et ungt hold er en fejlformulering, men derimod mener jeg at det er et uprøvet hold. Jeg synes at størstedelen af spillerne mangler at præstere på højeste niveau endnu.

Markedet er på vej op, hvilket kan skyldes mange ting, men jeg holder fast i min CV og dermed fin værdi.

• Svara
  • 05
    mlkfa
    den 14 oktober 2011 11:02

Oddset er vel paa vej op fordi folk har lagt maerke til at hverken Nilmar eller Marco Ruben er med i morgen. Desuden er Villarreal (paa baggrund af de seneste aar) ogsaa et ringe udehold efter min mening.

Et maal paa udebane i denne saeson, 21 i sidste.

Mine penge ryger paa hjemmeholdet (Asian 0 tror jeg) der har vist gode takter i de seneste to kampe, paa trods af at de kollapsede i de sidste 5 min mod Malaga

• Svara