FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Gael Monfils - Jo-Wilfried Tsonga

• 01
    Sutsko
    den 7 januari 2012 16:40

ATP Tennis fra Doha

En fransk lækkerbidsken venter i Doha i eftermiddag, når de to - i mere end en forstand - farverige spillere - Monfils og Tsonga tørner sammen. En kamp der på forhånd ligner en utrolig jævnbyrdig affære, hvor der udover point og penge står rigtig meget prestige på spil.

Det er faktisk første gang siden 2010 de to mødes. Dengang vandt Monfils sin hidtil eneste sejr i 4 forsøg mod Tsonga (på seniorniveau ihvertfald) cifrene var 7-6, 2-6, 6-4. Jeg kan meget vel se en 3-sætter for mig her eller også en kamp der bliver afgjort i 2 meget tætte sæt.

Jeg har minimum 55% for at vi får over 22,5 partier i kampen. 7-6/6-4 eller 7-5/7-5 er nok :-)

• Svara
  • 02
    WoodmanWoody
    den 7 januari 2012 16:40

Nogen der ved hvad der foregår i den her kamp? Ser den pt på 365 men har travlt med en masse andre ting også så har ikke lige fuldt helt med.

• Svara
  • 03
    vixen
    den 7 januari 2012 17:04

WW, de blev nødt til at afbryde kampen i 45-50 min, fordi spillerne (især Monfils...) gled på linjer og Qatar-bogstaver, sikkert grundet fugt/kondens i luften - lang historie (Qatar-bogstaverne er blevet børstet med stålbørster bla.)...de genoptager spillet om lidt, Monfils server efter at have brudt i første parti og tabt første point i andet parti *1-0 0-15

• Svara