FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

No more gold

• 01
    NN
    den 3 februari 2010 22:28

Jeg er stor tilhænger af dette forum, men mener også der fra Spilxpertens side må være nogle krav til eksperterne - både med hensyn til antal spil samt kvalitet.

Eksempelvis har mpandersen efter 277 spil et minus på 133 units og en tbp på 90! Det er ret imponerende i sig selv, når de markeder han bevæger sig på, snitligt betaler ca. 95% tilbage. Man burde måske sige, at det var det - eller evt. hive ham ned i boblerpanelet.

Den Sorte Boks er heller ikke den store succes. Den trænger til et alvorligt ansigtsløft.

Dernæst burde man måske hive Mr. Guld ned i pris igen. Hvis man har været tilmeldt hans service siden 2009, har man betalt ca. 1400 kr. for hans seneste 142 bets og en service, der giver underskud.

Blot for at give nogle eksempler...

Summa summarum, burde man måske følge lidt mere op på de forskellige initiativer.
    Sitet startede i sin tid som lyn og torden med et hobetal af rigtg gode bets og med et aktivt ekspert- og boblerpanel. Man rykkede op i eliten, hvis man gjorde det godt i boblerpanelet. Jeg aner ikke hvordan det foregår i dag, men boblerpanelet har udviklet sig til en joke.
    Da sitet startede op, følte man, at sitet var et kig værd hver eneste dag og at bruger var i fokus. I dag virker sitet meget mere professionelt styret og er blevet ekstremt trættende for øjet med reklamer overalt. Altså mere fokus på profit og mindre fokus på bruger/brugervenligheden. Behøver jeg at sige, jeg ikke længere er daglig bruger...

• Svara
    • 02
      Auro
      den 3 februari 2010 22:50

Du verkar vara en positiv person.....Giacobbo + 60 units 2010, Beaggis+ 25 units, Roman Empire + 89 units, Dellas + 8 units. Men det är klart det är lättare att vara negativ. Du väljer väl själv vem du vill rygga....? Totalt sätt har det varit en en väldigt bra affär att rygga experterna och jag kommer fortsätta vara kund!

• Svara
      • 03
        Simon Bogg
        den 3 februari 2010 23:00

Enig. Mr Guld har svacka av sällan skådad sort, men vilken grundkapacitet grabben besitter. Tveklöst en jättetalang.

Gia visar ju återigen att han är nummer ett i branschen, Troja idag var ju ett guldkorn till ett fantastiskt odds!

Dellas och Beaggis håller även de hög klass, och att klanka ner på den klarast lysande stjärnan, Spelunivers i spelsajts galaxen känns onödigt. Sidan och dess experter talar för sig själva!

Punkt.

• Svara
    • 04
      Aaes89
      den 3 februari 2010 23:08

Synes godt nok også det er en unødig hård omgang du giver sitet her.

Det er da virkelig flot at du kan pille én enkelt ekspert ud, med en TBP under markedet - dette ville nok kunne lade sig gøre de fleste steder skal du se. Tag da istedet og kig på nogen af alle de andre experter som har leveret overskud (og et solidt et af slagsen) i lang tid, derudover er der jo ingen der beder dig om at følge de experter som ikke leverer, så kan virkelig ikke se et problem her.

Så nævner du at man bør hive Mr. Guld ned i pris, meget muligt, men igen, så er der da ingen steder der står at du SKAL betale for at få spilforslag her på sitet.
      Og at du siger det bliver trættende for øjnene pga. reklamer er i mine øjne også en joke, ved du hvor meget det koster at holde en hjemmeside som SpilXperten kørende? Hvis man skal sætte priserne ned på de VALGFRIE services og fjerne reklamerne så siden bliver pænere, så er der sgu ikke mange indtægtskilder tilbage.

Summa summarum forstår jeg ikke helt, hvor du vil hen ad. Så vidt jeg ved har det her site et førende expert-panel indenfor mange sportsgrene, så vælg da at følge nogen af dem som giver overskud istedet for at lægge fokus på én person som ikke gør det.

• Svara
      • 05
        Star
        den 3 februari 2010 23:23

Hehe, 100% med Aaes89! Magen til mavesur person skal man da godt nok lede længe efter. I stedet for at følge og pege fingre af de ganske få personer der laver underskud, så følg sgu da nogle af de mange folk der helt kvit og frit fodrer dig med profitgivende spil dag ud og dag ind.

Hvis du lige ved lejlighed vil give mig linket til den bettingside, hvor samtlige eksperter laver plus, så vil jeg i øvrigt være taknemmelig :-)

Lige en kommentar til boblerne her på siden. De er bestemt ikke lige skarpe allesammen, men det er vel heller ikke meningen. Jeg har gennem tiden fulgt folk som Larsen og Mester1000, der begge har genereret fint plus, og nu er i det bedste panel.

• Svara
    • 06
      Armando
      den 3 februari 2010 23:33

NN, jag vill i denna stund rikta uppmärksamheten till spelunivers bubblarpanel där bland annat jag själv huserar. Gratis spel som håller hög kvalitet...

#10 Armando

• Svara
    • 07
      NN
      den 3 februari 2010 23:57

Jeg starter med at skrive, at jeg er stor tilhænger af dette forum - hvad tror I jeg ligger i de ord?

Selvfølgelig er der en masse dygtige eksperter iblandt, MEN jeg savner at man følger op på de ting jeg beskriver.

I betting er der selvfølgelig varians, men man skylder måske brugerne/kunderne at fortælle, hvis man er ude af form, optaget af studier, kæreste(r) whatsoever - for det er klart for enhver at fokus for nogle af de beskrevne eksperter IKKE har ligget på betting det seneste stykke tid.

@ Aaes89

Jeg skriver ikke, at man burde nedsætte prisen på de VALGFRIE services - blot justere ned, når nogle er UDE AF FORM, som Mr. Guld har været i over 1 år nu. Ligesom det omvendte tilfælde er, når nogle er I FORM.

Men nu vi er inde over indtægtskilder, glemmer du vel nok én af de vigtigste - nemlig affiliates...

• Svara
    • 08
      Tilst
      den 4 februari 2010 14:13

NN jeg ved, hvad du sigter til. Men tag det helt roligt. Kongen er tilbage. Det bliver som i de gode gamle dage igen. Tilst rydder bulen. Super indlæg NN.

Hilsner von Tilst

• Svara